Flottakezelési (és operációs) asszisztens
Az Indotek Group Magyarország egyik vezető befektetéskezelő nemzetközi cégcsoportja, amely már 12 országban van aktívan jelen. Tevékenységünk középpontjában az ingatlanokkal fedezett banki követelések, valamint a különböző ipari-, kereskedelmi-, szolgáltatói- és lakáscélú ingatlanok megvásárlását, fejlesztését, üzemeltetését és értékesítését magában foglaló vagyonkezelés áll.
A közel 600 főt foglalkoztató Indotek Group tulajdonában lévő ingatlanok száma meghaladja a 350-et, és a cégcsoport piacvezető a magyarországi B és C kategóriás ingatlanok piacán. Portfóliónkba tartozik több, mint 40 irodaház, közel 30 nemzetközi és hazai bevásárlóközpont, számos szálloda, raktárépület, iparterület. A beépített és bérbe adható területeink nagysága összességében meghaladja a 2,5 millió négyzetmétert. Az Indotek Group saját fejlesztésű lakóparkprojektjei révén jelen van a lakossági ingatlanpiacon is.
Ha szeretnél Te is részese lenni vállalatunk további sikereinek, csatlakozz hozzánk!
Amit mi várunk:
- Az operatív vezető és a flottamenedzser munkájának támogatását:
- Szervizügyintézés, autók mozgatása és az ehhez kapcsolódó adminisztráció, számlakezelés
- Biztosítások, lejáratok, parkolási engedélyek kiadásához szükséges adminisztratív feladatok ellátása
- A dolgozók közti autócserék koordinálása, autó állapotának rögzítése a flottakezelő szoftverben
- Lízingszerződések kezelése, digitalizálás, lefűzés
- Autósflotta-számlák ellenőrzése, továbbítása igazolásra a flottamenedzsernek
- A flottamenedzser helyettesítése szabadság/betegség alatt
- Belső futáros tevékenység, beszerzések, segítségnyújtás céges rendezvényeken
- Riportálás az operatív vezetőnek és a flottamenedzsernek
Téged keresünk, ha:
- Középfokú végzettséggel rendelkezel
- Rendelkezel adminisztrációs területen szerzett tapasztalattal
- Rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési tapasztalattal (manuális és automata váltós gépkocsik egyaránt)
- Határozott és lendületes a személyiséged
- Kiváló szervezési készséggel rendelkezel
- Kifejezetten szeretsz elszakadni az íróasztalodtól
- Jól kommunikálsz, és kitűnő problémamegoldó képességgel bírsz
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Amit biztosítunk:
- Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
- Stabil cégnél dolgozhatsz, kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9-16 óra, p.: 9-15 óra).
- Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, Excel tanfolyam, workshopok).
- A biztos alapok megszerzése után lehetőséget adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.
- Lojalitásalapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.
- Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.
- Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok jótékonysági rendezvények, családi napok).
- Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit rendszeres gyümölcsnappal, étkezési kedvezménnyel és ingyenes konditerem bérlettel támogatunk.
Munkavégzés helye:
Pályázat módja:
- Fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.