A Budapest Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság
Gazdálkodási Osztálya
humánadminisztrációs feladatok ellátására
rész- illetve teljes munkaidőben történő munkavégzésre felvételt hirdet
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú végzettség
- munkaügyi vagy személyügyi szakképzettség
- 3 év szakmai tapasztalat
- MS Office programok magasszintű ismerete
Előnyt jelent:
- SAP HR moduljának ismerete
A munkavállaló feladatai:
- humánügyi, humánadminisztrációs feladatok végrehajtásában való közreműködés
- munkavállalók humánügyi dokumentumainak kezelése
- időadat- és törzsadatkezelés Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság
- egyedi konfliktushelyzetek kezelése
Amit kínálunk:
- stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség
- versenyképes jövedelem
- ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain a munkavállaló, a házastársa, valamint az egy háztartásban élő minden nappali tagozaton tanuló gyermek részére is
- cafeteria juttatás
Munkavégzés helye:
BKV Zrt. Kelenföldi Divízió, 1113 Budapest, Hamzsabégi út 55-57.
Bérezés megegyezés szerint.
A munkakör betölthető: kiválasztást követően azonnal.
Jelentkezési határidő: 2024. június 3.
Jelentkezés fényképes szakmai önéletrajzzal, bérigény megjelölésével.