új és használt gépértékesítéssel kapcsolatos folyamatok dokumentálása a vállalatirányítási rendszerben.
adategyeztetések, ajánlatok, megrendelések, visszaigazolások készítése, dokumentálása és nyomon követése
meglévő vagy leendő külföldi ügyfelekkel, partnerekkel, beszállítókkal, valamint a cégcsoporton belül működő leányvállalatokkal történő rendszeres kapcsolattartás (napi szinten angol nyelven)
folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal (logisztika, szerviz, pénzügy)
riportok készítése vezető részére
Te vagy az ideális jelölt, ha :
írásban és szóban is jó kommunikálsz,
pozitívan szemléled a világot,
3-5 éves adminisztráció területén szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel,
fontos számodra a precizitás és szereted
ügyfélközpontú, gyors, pontos, megbízható és megoldás orientált vagy,
érettségivel vagy közgazdász/kereskedelmi szakvégzettséggel rendelkezel,
legalább erős közép szintű és aktítv az angol nyelvtudásod,
készség szinten kezeled az irodai szoftvereket (magabiztos excel használat)
fontosnak tartod a csapatszellemet, az önálló munkavégzést és felelősségvállalást.
Vállalat irányítási rendszerben szerzett adminisztrációs tapasztalat előnyt jelent.