Dinamikusan fejlődő, számítás-, és irodatechnikai valamint telekommunikációs eszközökkel foglalkozó cégünk részére keresünk fiatal csapatunkba új kollegát az alábbi munkakörbe:
Kereskedelmi ügyintéző
Feladatkör:
A cégünk által forgalmazott eszközök értékesítésének segítése, napi adminisztratív feladatok ellátása, szállításszervezés.
- (telefonon, webáruházon keresztül) beérkező megrendelések felvétele, vevők kiszolgálása, megrendelések nyomon követése, reklamáció kezelés
- webáruház kezelés (áru feltöltés, áru készlet aktualizálás)
- belföldi házhozszállítás szervezése és adminisztrációja
- partnerek regisztrációjának kezelése (belső adminisztráció és webáruház)
- számlázás, számlák kezelése, házipénztár kezelés
- egyéb adminisztratív feladatok (postázás, beérkező és kimenő áru adminisztrációja, pl. szállítólevél, átadás-átvételi jegyzőkönyv)
A jelölttel szembeni elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Táblázatkezelő, szövegszerkesztő, kereső programok, és levelezőprogramok magabiztos ismerete (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- Angol alap szintű kommunikáció (elsősorban írásban, de néha szóban is)
- Ügyfélközpontú hozzáállás
- Precíz, önálló munkavégzés
- Kiváló szervező és kapcsolatteremtő készség
Előny:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Alapszintű pénzügyi ismeretek
- Számlázó programok használatában szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Kellemes, családias munkahelyi környezet
- Stabil szervezeti háttér
Munkavégzés helye:
A fényképes önéletrajzokat a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva kérjük elküldeni. A jelentkezésben, kérjük, tüntesse fel a pozíció pontos megnevezését.