Kereskedelmi ügyintéző (Budapest)

Kereskedelmi ügyintéző (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Dinamikusan fejlődő, számítás-, és irodatechnikai valamint telekommunikációs eszközökkel foglalkozó cégünk részére keresünk fiatal csapatunkba új kollegát az alábbi munkakörbe:

Kereskedelmi ügyintéző

 

Feladatkör:

A cégünk által forgalmazott eszközök értékesítésének segítése, napi adminisztratív feladatok ellátása, szállításszervezés.

  • (telefonon, webáruházon keresztül) beérkező megrendelések felvétele, vevők kiszolgálása, megrendelések nyomon követése, reklamáció kezelés
  • webáruház kezelés (áru feltöltés, áru készlet aktualizálás)
  • belföldi házhozszállítás szervezése és adminisztrációja
  • partnerek regisztrációjának kezelése (belső adminisztráció és webáruház)
  • számlázás, számlák kezelése, házipénztár kezelés
  • egyéb adminisztratív feladatok (postázás, beérkező és kimenő áru adminisztrációja, pl. szállítólevél, átadás-átvételi jegyzőkönyv)

A jelölttel szembeni elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Táblázatkezelő, szövegszerkesztő, kereső programok, és levelezőprogramok magabiztos ismerete (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
  • Angol alap szintű kommunikáció (elsősorban írásban, de néha szóban is)
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Kiváló szervező és kapcsolatteremtő készség

Előny:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Alapszintű pénzügyi ismeretek
  • Számlázó programok használatában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Kellemes, családias munkahelyi környezet
  • Stabil szervezeti háttér

Munkavégzés helye:

 Budapest, X. kerület

 

A fényképes önéletrajzokat a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva kérjük elküldeni. A jelentkezésben, kérjük, tüntesse fel a pozíció pontos megnevezését.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok