a gépek nyilvántartásával, bérbeadásával és visszavételével kapcsolatos adminisztráció, gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok koordinálása és adminisztrációja, gépvisszahívások és garanciális ügyintézések adminisztrációja, kárügyintézés, kapcsolattartás a munkatársakkal és az ügyfelekkel.
a raktári készletek kezelése, és a belső rendelése intézése
Te vagy az ideális jelölt, ha:
középfokú végzettséged van,
aktív középfokú angol nyelv tudással rendelkezel,
2-3 éves tapasztalattal rendelkezel adminisztrációban, jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy, pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”, fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás.
Gazdasági, műszaki szakirányú végzettség előnyt jelent.
Ajánlatunk:
Stabil, hosszú távú munkalehetőség, tervezhető munkabeosztással.
Szakmai fejlődési lehetőség.
Tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök.