Infografika: megéri Youtube-on is munkatársat keresni

szerző: Jobline
2012 augusztus 10.

A toborzóknak a Google és a Facebook után a harmadik legjobb "lelőhelyként" a Youtube-ot jelölte meg a Mashable.com

A Youtube-nak hatalmas mennyiségű felhasználója van, rengetegen töltenek fel rá naponta videókat, és milliónyian böngésznek rajta.

Ezért a Mashable azt tanácsolja a cégeknek, hogy érdemes indítaniuk egy saját csatornát, és akár azon keresztül is meghirdetni a jelentkezéseket.

A lap által bemutatott grafika számokkal támasztja alá érveit, plusz bemutat öt multit, amiknek van saját csatornájuk a videomegosztón. Ezeken a csatornákon keresztül bemutatják, milyen is az adott vállalatnál dolgozni, belepillanthatunk az irodáikba, valamint dolgozók mesélnek a tapasztalataikról.

Az infografikát ide kattintva meg tudja nézni.

Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen