A 8 legjobb üzleti alkalmazás táblagépre

szerző: Jobline
2012 augusztus 17.

Egyre többen használják a szórakozás mellett az üzleti ügyeik intézésére is mobileszközeiket. Nekik gyűjtött össze a Business Insider 8 nélkülözhetetlen alkalmazást.

1. RightSignature

Egyszerűen és könnyedén testre lehet vele szabni a hivatalos dokumentumokat, és biztonságosan, felhőben tárolni azokat, hogy bármikor és bárhonnan hozzá lehessen férni.

2. GeckoBoard

Gyorsan, egyszerre hozzáférhet a legfontosabb üzleti információihoz. Követheti weboldalának a forgalmát, és az ehhez kapcsolódó elemző adatokat. Több más programot is bele lehet integrálni, mint például a Google Analyticset.

3. Highrise

Ügyfél, feladatok, korábbi beszélgetések - mindet egy helyen tárolja ez a remek alkalmazás. Minden fontos adatot könnyen elő tud vele varázsolni.

4. Zite

Zite, a személyre szabott magazin. Válogassa össze, milyen hírek érdeklik önt a legjobban, és olvassa el azokat ennek az alkalmazásnak köszönhetően.

5. Evernote

Hogy mindenre emlékezzen. Mentse el ötleteit, címkézze fel őket, és bárhonnan megnézheti, miket jegyzetelt korábban.

6. Wunderlist

Priorizálható taskok, egyéni háttér, e-mail emlékeztető. Állítson be vele határidőket - kell ennél több?

7. TeamViewer Manager

A TeamViewer Manager egy olyan, opcionális adatbázis-kezelő eszköz, amely partnerei adatait egy, a hálózaton keresztül más támogatókkal megosztható adatbázisban tárolja. Emellett a csatlakozásokhoz kapcsolódóan kifinomult naplózási és jelentéskészítési funkciókkal is bír.

8. SalesForce

Az egyik legismertebb ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szolgáltatás. Ráadásul a Google vállalati e-mail, naptár és azonnali üzenetküldési szolgáltatásaival integráltan is lehet használni az alkalmazást.

Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen