A 8 legjobb üzleti alkalmazás táblagépre
Egyre többen használják a szórakozás mellett az üzleti ügyeik intézésére is mobileszközeiket. Nekik gyűjtött össze a Business Insider 8 nélkülözhetetlen alkalmazást.
1. RightSignature
Egyszerűen és könnyedén testre lehet vele szabni a hivatalos dokumentumokat, és biztonságosan, felhőben tárolni azokat, hogy bármikor és bárhonnan hozzá lehessen férni.
2. GeckoBoard
Gyorsan, egyszerre hozzáférhet a legfontosabb üzleti információihoz. Követheti weboldalának a forgalmát, és az ehhez kapcsolódó elemző adatokat. Több más programot is bele lehet integrálni, mint például a Google Analyticset.
3. Highrise
Ügyfél, feladatok, korábbi beszélgetések - mindet egy helyen tárolja ez a remek alkalmazás. Minden fontos adatot könnyen elő tud vele varázsolni.
4. Zite
Zite, a személyre szabott magazin. Válogassa össze, milyen hírek érdeklik önt a legjobban, és olvassa el azokat ennek az alkalmazásnak köszönhetően.
5. Evernote
Hogy mindenre emlékezzen. Mentse el ötleteit, címkézze fel őket, és bárhonnan megnézheti, miket jegyzetelt korábban.
6. Wunderlist
Priorizálható taskok, egyéni háttér, e-mail emlékeztető. Állítson be vele határidőket - kell ennél több?
7. TeamViewer Manager
A TeamViewer Manager egy olyan, opcionális adatbázis-kezelő eszköz, amely partnerei adatait egy, a hálózaton keresztül más támogatókkal megosztható adatbázisban tárolja. Emellett a csatlakozásokhoz kapcsolódóan kifinomult naplózási és jelentéskészítési funkciókkal is bír.
8. SalesForce
Az egyik legismertebb ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szolgáltatás. Ráadásul a Google vállalati e-mail, naptár és azonnali üzenetküldési szolgáltatásaival integráltan is lehet használni az alkalmazást.