Egy újabb lehetőség, amit kevés álláskereső használ ki

szerző: Jobline
2013 február 06.

Bár még mindig a Facebook a legismertebb és leggyakrabban használt álláskeresési terület a közösségi médiában, Amerikában egyre inkább tör fel mellé a Google Plus - írja a jobs.aol.com.

Egy friss felmérés szerint a Google Plus sokkal népszerűbb, mint sokan hinnék. A keresőóriás szolgáltatásának több mint 343 millió aktív felhasználója van, ezzel meglőzve a Twittert és második helyet foglalva el a Facebook után.

A jobs.aol.com szerint érdemes rászánni az időt és kísérletezni, hogyan lehetne ezt a lehetőséget kihasználnia az álláskeresőknek. Első lépésként hozzon létre egy profilt, vagy ha már van, nézze át és optimalizálja. Tegyen fel magáról fényképet és töltse ki a szakmai profilját.

A "körök" vagy "circles" funkciót is ügyesen kihasználhatja, hogy felvegye a kapcsolatot befolyásos emberekkel, vezetőkkel, HR-esekkel. Alapos tanulmányozás után itt is erősítheti a szakmai kapcsolatait.

A lap írása szerint a Google Plus ráadásul kitűnő módja annak, hogy kérdéseket tegyen fel a toborzóknak vagy HR-es szakembereknek. A Skype-on kívül pedig a Google+ felületen keresztül is le lehet bonyolítani az online állásinterjút.

Ha aktív a Google Plus-on, önre is könnyebben rátalálhatnak, hiszen a vezetők is könnyebben felvehetik önnel a kapcsolatot.

hr  •  toborzás  •  álláskereső  •  Google Plus
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen