Kiültek a kirakatba a dán álláskeresők

szerző: Jobline
2013 május 09.

Új álláskeresési módszert találtak ki a dán munkanélküliek. Egy kampány keretében kirakatban hirdetik magukat.

A legfrissebb statisztikák szerint 12,1 százalékos a munkanélküliség az euróövezetben, a legrosszabb Görögországban a helyzet, ahol a lakosság 27,2 százaléka van állás nélkül. Ehhez képest Dániában még nem is olyan siralmas a helyzet, itt ugyanis 7,2 százalékot mértek márciusban - írja a Huffington Post.

Egy dán marketingcég a self-branding egészen új módját találta ki, hogy az álláskeresők esélyeit növeljék. A módszer lényege az, hogy beülnek a munkanélküliek egy-egy kirakatba, a mellettük lévő táblán lévő QR kód segítségével pedig bárki elolvashatja az illető CV-jét, de a potenciális munkaadók akár beülhetnek melléjük beszélgetni is.

Forrás: Reputation

A kampány állítólag nagyon népszerű, és 1-2 nap után már három álláskereső is kapott munkát.

Munkát keres, de nem tenné magát a kirakatba? Iratkozzon fel Álláspostánkra!

munkanélküli  •  álláskereső  •  Dánia  •  kirakat
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen