Adminisztráció kárrendezési területen (Budapest)

Adminisztráció kárrendezési területen (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Mind-Diák Szövetkezet

Biztosítási asszisztenciával foglalkozó partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói a közös értékeinek, az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és ügyfeleik iránti elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.

Részese lehetsz egy 3-szoros Business Superbrands díjat elnyert nemzetközi vállalatnak, amelyet minden évben az üzleti szektor legkiválóbb márkái kaphatnak meg.Csapatépítőjük pl. közös síelés remek lehetőség lehet egy mai modern munkahely megismeréséhez.

Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak, jelentkezz!

Adminisztráció kárrendezési területen

Feladatok

  • Beérkező kárigények feldolgozása, elbírálása, kezelése
  • Beérkezett számlák feldolgozása, adminisztrálása 
  • Napi szintű kapcsolattartás a megbízókkal
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően

Elvárások

  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
  • Megbízható, precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • Magas szintű MS Office ismeretek (excel függvények)
  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok

Munkaidő

  • A hét mindennapján lehet menni, heti minimum 20 óra vállalása
  • Rugalmas munkarend

Amit kínálunk

  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Br. 1150 Ft/óra + prémium
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Előnyök

  • Pénzügyi ismeretek
  • Call Center, Ügyfélszolgálat, Biztosítói területen szerzett tapasztalat                       
  • Román és/vagy szerb nyelvtudás

Munkavégzés helye

Budapest XIII.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok