Adminisztrátor (Debrecen)

Adminisztrátor (Debrecen)
A hirdetés már lejárt!

A Tipp Autószerviz Kft. egy nagy múlttal rendelkező vállalkozás, amely újautó értékesítéssel, szervizeléssel és használtautó értékesítéssel foglalkozik. Folyamatos fejlődésünknek köszönhetően, új kollégákat keresünk az alábbi pozíciókba:

Adminisztrátor

Feladatok

  • Kárügyintézés
  • Hitel értékesítés
  • Biztosítás kötés
  • Beérkező levelek, telefonhívások kezelése, információgyűjtés
  • Napi adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Kimenő számlák nyilvántartása
  • Kintlévőség kezelés
  • Kapcsolattartás a biztosítókkal, flottakezelőkkel
  • Tanuló szerződések készítése és azzal kapcsolatos ügyintézés
  • Ügyvezető személyes dolgainak nyilvántartása

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Adminisztrációs műveltség, kiváló adminisztrációs képességek
  • Erős felhasználói szintű Office ismeret, magabiztos Excel használat
  • Gyors, pontos, precíz, önálló munkavégzés, logikus gondolkodásmód
  • Jó problémamegoldó készség
  • Kiemelkedő kommunikációs, kapcsolatteremtő képesség
  • Terhelhető, stressz tűrő, határozott és lendületes személyiség
  • Önálló és csapatban való hatékony munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyök

  • Azonnali munkakezdés
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat,
  • PSZÁF Hatósági vizsga bizonyítvány

Amit kínálunk

  • Kiszámítható munkahely, kiszámítható bérezés
  • Kulturált, modern munkakörnyezet
  • Stabil, folyamatosan fejlődő cégcsoport
  • Alkalmazotti munkaviszony
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye

4002 Debrecen, Szikgáti út 2.

Jelentkezés módja

Életrajzát várjuk a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva.

Debrecen