Alkalmazás támogatás (2nd level support) (Budapest)

Budapest

Alkalmazás támogatás (2nd level support) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Ha rendelkezel ügyfélorientált szemléletmóddal, folyékony német nyelvtudással valamint Veritas szoftverek ismeretével, úgy ne hagyd ki a lehetőséget és jelentkezz hozzánk

Alkalmazás támogatás (2nd level support)

Feladatok

  • Alkalmazások 2nd level támogatása Windows és/vagy Linux szervereken keresztül
  • Alkalmazás változások (verzióváltások, migrációk) nyomon követése, dokumentálása, esetenként tervezése és koordinálása
  • Német szakmai csapattal történő kommunikáció
  • Incidensek, hibajegyek kezelése
  • ITIL folyamatok gyakorlati alkalmazása (Incident/Problem/Change Management)
  • Konfigurációk beállítása és dokumentálása
  • Monitoring tevékenység és logfile-ok ellenőrzése

Ha mindezzel rendelkezel,

  • IT területen szerzett tapasztalat (üzemeltető, rendszergazda, Service Desk, etc. pozícióban) és / vagy informatikai végzettség
  • Affinitás a szakma iránt
  • Német nyelv aktív, társalgásszintű ismerete, szóban és írásban

Előnyök

  • Angol nyelvismeret
  • Ha dolgoztál már jegykezelő rendszerekkel
  • Ha tapasztalatot szereztél szerver vagy kliens oldalról hálózati architektúrákkal
  • Ha vannak adatbázis, SQL alapismereteid
  • Ha gyakorlati ismereteid vannak middleware-kel kapcsolatban (IIS, MS SQL, websphere, sharepoint)
  • Ha ismered az ITIL módszertanát
  • Az agilis módszertanok ismerete (scrum, kanban, …) 
 
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok