Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs (Budapest)

Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›



Folyamatosan fejlődő és növekvő cégünk 1997 óta gyárt saját fejlesztésű orvostechnikai termékeket és forgalmaz magas színvonalú orvostechnikai eszközöket, magán és állami ügyfelek részére.

Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs

Főbb feladatok:

  • a beszerzések megtervezése és végrehajtása
  • a beszerzések végrehajtásának irányítása és ellenőrzése
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • árajánlatok készítése meglévő és új partnerek részére a Kulcs Soft rendszer használatával, amit megtanítunk
  • telefonos kommunikáció a partnerrel
  • beszerzési folyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység precíz végrehajtása
  • közbeszerzési eljárásokban szerzett adminisztrációs tapasztalat előnyt jelent

Milyen az ideális munkatárs?

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
  • előnyt jelent, ha angol nyelvtudása naprakész, jól kommunikál írásban és szóban
  • dolgozott már hasonló területen más cégnél
  • kiváló szervező
  • precízen végzi adminisztrációs feladatait
  • szeret és tud csapatban és önállóan egyaránt dolgozni
  • kedves, segítőkész a partnerekkel és kollégákkal való kommunikációban
  • tudja használni az internetes keresőket
  • könnyen tanul

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés, egyéni megegyezés alapján
  • 8 órás, bejelentett jogviszony
  • korszerű munkaeszközök
  • fiatalos, modern munkakörnyezet
  • kutyabarát munkahely

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Kérjük, küldje el önéletrajzát a "jelentkezem az állásra" gombra való kattintással.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok