Bejövő ügyféltelefonok és írásos megkeresések fogadása, az ügyfelek tájékoztatása, segítségnyújtás, problémamegoldás, panaszkezelés ügyfélszolgálati szoftver használatával
Kapcsolattartás a társosztályokkal
Beérkező megkeresésekkel kapcsolatos adminisztráció kezelése
Elvárások
Egy hónapra előre meghatározott beosztással, több műszakos munkarend vállalása
1-3 év ügyfélkezelés/call center területén szerzett tapasztalat
Erős digitális affinitás (ügyfélszolgálati szoftverek használatához)
Csapatban és önállóan egyaránt dolgozni tudó, felelősségteljes, lelkes, lendületes kollégát keresünk
Pozitív ügyfélközpontú gondolkodást, aki határozott kommunikatív személyiség, jó kapcsolatteremtő képességgel rendelkezik
Középfokú végzettség
Amit kínálunk
Szakmai önállóságot, további fejlődési és karrier lehetőséget biztosítunk
Home office munkavégzésre is van lehetőség
Üllői munkavégzéshez Budapestről céges busszal segítjük a bejárást, vagy üzemanyag támogatást adunk
Alapellátásban dolgozunk, vészhelyzet esetén is nyitva lehetünk
Biztos marad a munkahelyed, még bizonytalan helyzetben is
Kulturált, fiatalos munkakörnyezet és jól felszerelt konyha és szociális helyiség vár
Időnként bulizni és sportolni járunk
Folyamatosan vigyázunk a családod és a te egészségedre
Nagy csapatunk tagjaként minden élethelyzetben számíthatsz ránk (babacsomag, szociális csomag, egészségügyi csomag stb.)