Customer Service Specialist (Budapest)

Customer Service Specialist (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Új kihívásokat keresel és jól beszélsz angolul?
Olyan munkát keresel ahol komplex feladatokat kezelhetsz?
Szeretsz emberekkel kommunikálni? Jó problémamegoldónak tartod magad?

Ha igen akkor jelentkezz még ma!

Ügyfelünk, a világ egyik vezető öntapadó ragasztás technikai termékeket gyártó vállalata keres megbízható ügyfélszolgálati munkatársat logisztikai területre.
Több mint 6500 termékkel a világ 100 országában vannak jelen jelen, az autó-, papír-, nyomda- és elektronikai ipar területén. A cég fejlesztései Európa-szerte megkönnyítik az életet – az iskolákban, irodákban és otthonokban egyaránt.
Sokszínű, változatos feladatok, fiatalos csapat és új kihívások várják a csapatba újonnan csatlakozó kollégákat!

Customer Service Specialist

Feladatok

Ezek lesznek a napi feladataid:

- az ügyfélszolgálat munkatársaként lehetőséged lesz átlátni a rendelésfeldolgozás egész folyamatát
- vevői folyamatok teljes körű dokumentációja
- együttműködés a társosztályokkal, kiemelten a pénzügyi és a sales területtel
- SAP superuser feladatkör folyamatos kialakítása
- material management részfeladatok

Követelmények

- angol nyelvtudás – középfok/haladó szint
- MS Office és SAP ismerete
- főiskolai végzettség preferált, de nem elvárt
-1-3 év tapasztalat hasonló, adminisztratív munkakörben (supply chain, procurement vagy industry customer service tapasztalat előnyt jelent)
- Proaktív, támogató, lelkes és magabiztos személyiség
- Magas szintű analitikus képességek
- Jó kommunikációs és együttműködő képesség
- Rátermettség és precizitás

Amit kínálunk

- Versenyképes fizetés és egyéb juttatások
- Fiatalos, professzionális csapat
- Modern, barátságos környezet
- Karrierlehetőség

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok