Értékesítési asszisztens (Székesfehérvár)

Értékesítési asszisztens (Székesfehérvár)
Jelentkezem az állásra ›

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Székesfehérvári területi igazgatóságunk határozott időre

Értékesítési asszisztens

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

Elszánt, összetartó csapatként azon dolgozunk, hogy back-office területen támogatva a vezetők és tanácsadók munkáját, ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Kit keresünk?

Egy támogató, együttműködő és pozitív hozzáállású, empatikus személyiséggel rendelkező asszisztensre van szükségünk, aki:

  • legalább középfokú végzettségű
  • jogosítvánnyal és saját gépkocsival rendelkezik
  • magas szinten ismeri és használja a MS Office rendszert
  • van tapasztalata adminisztratív munkakörben
  • képes önálló munkavégzésre, folyamatok menedzselésére

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Feladataid lesznek

  • fiókvezető és a tanácsadók napi munkájának támogatása
  • a fiók adminisztrációs feladatainak elvégzése
  • nyilvántartási és statisztikai rendszerek napi használata

Előnyt jelent

Biztosítási területen szerzett adminisztratív vagy tanácsadói tapasztalat. 

Pályázathoz szükséges

Jelentkezésedhez küldd el bérigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat.

Ahol dolgozni fogsz

  • szakmai fejlődési lehetőség
  • béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát
  • biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret
Székesfehérvár

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok