HR Generalista / HR Menedzser (Mórahalom)

(Szeged)

HR Generalista / HR Menedzser (Mórahalom)
Jelentkezem az állásra ›

Multinacionális gyártó partnerünk számára keresünk 2-3 év tapasztalattal rendelkező HR Generalista kollégát egyszemélyes szerepkörre.

HR Generalista / HR Menedzser

Feladatok

  • HR folyamatok, rendszerek hatékony működtetése: képzés-fejlesztés, teljesítményértékelés, elégedettség felmérés
  • Munkaerő toborzás-kiválasztással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Bérszámfejtéshez szükséges információk összegyűjtése és továbbítása a külsős bérszámfejtő cég felé, cafeteria rendszer működtetése
  • Munkaügyi adminisztrációs feladatok ellátása (beléptetés, kiléptetés, szerződések módosítása)
  • Kollégák segítése munkaügyi kérdésekben

Követelmények

  • Legalább 2-3 év releváns HR tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Proaktivitás, lendületes hozzáállás
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Munkajogi ismeretek

Amit kínálunk

  • Versenyképes javadalmazás
  • Kiemelkedő szakmai lehetőség
  • Kihívásokkal teli, változatos munkakör

Munkavégzés helye

Mórahalom

 

Mórahalom

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok