Irodai asszisztens (Budapest)

Irodai asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Van már tapasztalatod asszisztencia, adminisztráció, esetleg irodai recepció területén?
Kommunikatív vagy, dinamikus és jól beszélsz angolul? Jó a szervezőképességed és szívesen dolgoznál egy fiatalos csapatban?

Ha a fentiekre igen a válaszod, akkor lehet, hogy pont téged keresünk!

Nemzetközi háttérrel rendelkező ügyfelünk budapesti irodájába Irodai Asszisztens pozícióba keresünk új kollégát.

Irodai asszisztens

Feladatok

-Beérkező hívások fogadása, továbbítása
-Vendégek fogadása, kiszolgálása
-Adminisztratív feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése
-Kimenő és bejövő posta és küldemények kezelése, iktatása
-Tárgyalók előkészítése
-Catering rendelés az érkező vendégek számára és rendezvényekre
-Taxi, futárok kezelése, létesítmény koordinátor munkájának támogatása
-Számlakezelés, számlakódolás, ügyintézés
 

Követelmények

-Minimum erős, középfokú, aktív angol nyelvismeret
-Precizitás, pontosság
-Ügyfél-orientált szemlélet
-Jó kapcsolattartó és kommunikációs képesség
-Dinamikus, problémamegoldó személyiség
-Magabiztos Excel-tudás
-Hasonló jellegű pozícióban szerzett tapasztalat előny
 

Amit kínálunk

-Dinamikus, nemzetközi környezet
-Modern iroda
-Fiatalos, lendületes csapat
-Versenyképes alapbér és juttatási csomag: cafetéria, korlátlan sportolási lehetőség, BKV bérlet
-Hosszútávú karrierlehetőség
-Munkaidő: 08:30 - 16:30

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok