Irodai asszisztens (Budapest)

Irodai asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Irodai asszisztens

munkatársat keresünk Budapest XIII. kerületi 8 órás munkavégzésre

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

  • Titkársági feladatok ellátása
  • Irodai rend fenntartása
  • Bejövő/kimenő posta adminisztrációja (iktatás, scannelés,)
  • Postai küldemények feladása
  • Vendégek fogadása, kiszolgálása
  • A beérkező számlák kifizetéséhez szükséges dokumentáció összeállítása
  • Szerződések, iratok, dokumentumok nyilvántartása, archiválása
  • Irodai készletek nyilvántartása, rendelés előkészítése

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Magas szintű angol nyelvtudás, amelyet a felvételi elbeszélgetés során tesztelni fogunk
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Word, Excel, Outlook), melyet állásinterjún mérni fogunk
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • Gyors felfogóképesség és globális gondolkodás
  • Kedves, pozitív hozzáállás

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajzokat bérigény megjelöléssel a "Jelentkezem az állásra" gombra való kattintással várjuk.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok