Irodavezető helyettes (Budapest)

Az iroda működésével kapcsolatos ügyek intézése lesz új kollégánk feladata.

Irodavezető helyettes (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Cégünk többek között személygépjármű kereskedelemmel foglalkozik.

 

Új kollégát keresünk, aki asszisztensként erősítené meglévő csapatunkat.

Feladataid lesznek:

  • Az iroda működésével, irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyek intézése;
  • Házipénztár kezelése, banki és hivatali ügyintézés;
  • A vezetők napi munkájának támogatása;
  • Kapcsolattartás partnercégekkel, megrendeléseik fogadása, azok kezelése;
  • Riportok, kimutatások készítése;
  • Napi adminisztrációs feladatok ellátása, fordítás, levelezés;
  • Elektronikus dokumentum-, és adatbázis kezelés;
  • Szerződések, egyéb dokumentumok nyilvántartása, iktatása.

Fontos, hogy:

  • Legyen legalább középfokú végzettséged!
  • Rendelkezz 1-2 év releváns szakmai tapasztalattal!
  • Erős informatikai affinitással bírj, valamint felhasználói szinten ismerd az Office programokat (Word, Excel)!
  • Jó kommunikációs-, problémamegoldó- és kiváló szervezői képességed legyen, tudj dolgozni önállóan is!
  • Tárgyalási szinten használd az angol nyelvet szóban és írásban egyaránt! (mivel partnereink egy részével ez a kapcsolattartás nyelve),
  • Légy precíz és megbízható!

Örülünk, ha:

  • Rendelkezel felsőfokú végzettséggel
  • Ismered az irodai ügyviteli rendszert (Kulcs-Soft)
  • Van tapasztalatod EKÁER használatában

Amit kínálunk:

  • Kihívásokkal teli, felelős szakmai munkakört,
  • Hosszú távú munkalehetőséget, alkalmazotti munkaviszonyt,
  • Kiváló csapatot, jó hangulatot,
  • Versenyképes fizetést

Munkavégzés helye:

  • 1112 Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok