IT támogatás (Firstline) (Budapest)

IT támogatás (Firstline) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

Biztosítási asszisztenciával foglalkozó partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói a közös értékeinek, az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és ügyfeleik iránti elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.

Csapatépítőjük pl. közös síelés remek lehetőség lehet egy mai modern munkahely megismeréséhez. Emellett pedig részese lehetsz egy 3-szoros Business Superbrands díjat elnyert nemzetközi vállalatnak, amelyet minden évben az üzleti szektor legkiválóbb márkái kaphatnak meg.

Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak jelentkezz!

IT támogatás (Firstline)

Feladatok

Itt te lehetsz egy informatikai probléma megoldója, ha valaki segítségre szorul a munkatársaid közül. Emelett az IT csapathoz bármikor fordulhatsz, ha szükséged lenne rá.

  • Munkaállomások karbantartása (telepítés, hibajavítás)
  • Szerver adminisztrációs feladatok
  • Szerverek kezelése
  • Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése

Elvárások

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Írásban-olvasásban angol használata (folyékonyan beszélni nem kell)

Munkaidő

  • Rugalmas beosztásban, min. 25 óra/hét

Amit kínálunk

  • Fejlődési lehetőség Secondline-ba
  • Br. 1100 Ft/óra +prémium
  • Fiatalos csapat, sok diáktárs

Előnyök

  • Mérnök informatikus szakos tanulmány
  • DAS/Oracle/MSSQL/MsAccess/Linux/C# ismerete

Munkavégzés helye

Budapest, XIII.
 

Jelentkezem az állásra ›
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!