Office Manager (Budapest)

Office Manager (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Office Manager

Az ideális jelölt felelős az iroda zökkenőmentes működéséért, az értekezletek és egyéb cégi tevékenységek összehangolásáért. Az Office Manager legyen barátságos, hogy effektíven kommunikálhasson telefonon és személyesen az irodai látogatókkal.

Feladatok:

  • Koordinálja és szervezi az irodai tevékenységeket,
  • Felügyeli az árukészletet, az áruk leltárát, nyilvántartást vezet
  • hatékonyan kommunikál a cég központjával, terapeutákkal és az irodai látogatókkal
  • Vezeti a bejövő és kimenő postát és a telefonokat
  • HR támogatás az ülések, szemináriumok, kongresszusok, nyári iskolák és egyéb események ütemezésében
  • CZ - HU, HU - CZ fordítások (dokumentumok, levelezés, marketing, web)
  • könnyű marketing tevékenységek biztosítása (web, facebook…)
  • workshopok, szemináriumok előkészítése és szervezése (helyiségek, tananyagok, stb., előkészítése )
  • a helyi terapeuták támogatása
  • dolgozik a számviteli rendszerrel (számlák és egyéb számviteli dokumentumok kiadása, új ügyfelek regisztrálása)
  • termékeink értékesítése az irodában (üzleti jelentések készítése havonta)
  • csomagküldés postai vagy szállítási vállalatok segítségével
  • kommunikáció biztosítása a szállítókkal és a központtal
  • hatékony kommunikáció a helyi hatóságokkal

Elvárt végzettség és tapasztalat:

  • korábbi tapasztalat mint irodai vezető előny
  • legyen képes reagálni a változásokra és a munka sokféleségére
  • barátságos és pozitív viselkedés
  • nyelvek: natív magyar, szükséges a nyelv kitűnő tudása írásos és szóbeli formában.
  • További nyelvek: megköveteljük – a szlovák vagy cseh nyelvek; az angol nyelv tudása előny

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Pályázatát a Jelentkezem az állásra gombra kattintással küldje el.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok