Pénzügyi adminisztrátor (Budapest)

Pénzügyi adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra

Pénzügyi adminisztrátor

Munkavégzés helye:

Budapest

Feladatok:
  • Pénzügyi jelentések alaki, formai ellenőrzése, szerződésekkel való megfeleltetése
  • Adatok kezelése, iktatása és frissítése
  • Szervezeti egységek közötti napi kapcsolattartás
  • Közreműködés a havi/éves zárások elkészítésében
  • Pénzügyi riportok, kimutatások rendszeres készítése, ellenőrzése
  • Egyéb adminisztrátori feladatok elvégzése, pénzügyi terület támogatása
Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség (preferáltan pénzügyi, számviteli, közgazdasági stb.)
  • Angol nyelv felsőfokú ismerete szóban és írásban
  • Második nyelv felsőfokú ismerete a következők közül:
  • Német/olasz/cseh/szlovák/héber vagy pedig a skandináv nyelvek egyike
  • Nemzetközi szervezetben pénzügyi területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • MS Word, Excel jó felhasználói szintű ismerete, gyakorlat elektronikus levelező rendszer használatában
  • Jó problémamegoldó képesség, kommunikációs és együttműködési készség
  • Csapatmunka, pontos, precíz munkavégzés és jó monotonitástűrés
Amit ajánlunk:
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatalos, nemzetközi munkakörnyezet
  • Hosszú távú munka- és presztízs lehetőség egy versenyképes és komoly üzleti múlttal rendelkező cégcsoportnál

 

Jelentkezem az állásra
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok