Pénzügyi Adminisztrátor (Budapest)

Pénzügyi Adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

A 2017-ben alapított és dinamikusan növekedő BPiON Services Kft. könyvelési-, bérszámfejtési- és tanácsadási szolgáltatásokat nyújt multinacionális ügyfeleinek. Jó hangulatú és professzionális csapatunkba, kreatív és modern irodai környezetbe keresünk megbízható

Pénzügyi Adminisztrátor munkatársakat.

Feladatok:

  • Számlakiállítási feladatok ellátása ügyfelek részére; havi, heti, napi jelentéskészítési feladatok elvégzése a kiállított számlákkal kapcsolatban;
  • banki utalások rögzítése, engedélyeztetése, koordinálása, ezekkel kapcsolatos kimutatások, cash-flow jelentések, statisztikák készítése;
  • kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, bankokkal, esetlegesen illetékes hatóságokkal szóban és írásban, alkalmanként személyesen;
  • dokumentumok, számlák iktatása tartalomkezelő rendszerben, dokumentum-menedzsment feladatok ellátása;
  • a napi vállalati működéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása;
  • rendszeres egyeztetés a könyvelési és bérszámfejtési osztállyal.

Elvárások:

  • Középfokú szakirányú végzettség
  • Angol nyelv középfokú szóbeli és írásbeli használata
  • Ügyfélorientált mentalitás, segítőkészség, problémamegoldás
  • Precizitás, pontosság
  • Legalább 1 év szakmai tapasztalat
  • Magabiztos Windows, Internet, Excel, Word kezelés

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés és juttatások
  • Dinamikus, barátságos munkahelyi légkör, remek csapat
  • Innovációban való folyamatos részvételi lehetőség

Munkavégzés helye:

Budapest XIII. kerület

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok