Property Manager (Budapest)

Property Manager (Budapest)
A hirdetés már lejárt!





Az Ön új cége:

Property Manager pozíció nyitott nemzetközileg elismert, ingatlankezeléssel és fejlesztéssel foglalkozó partnerük csapatába Budapesten.

Property Manager

A következő feladatokban számítanak a leendő munkatársra:

  • az ingatlanokon végzett üzemeltetési feladatokról és egyéb az ingatlant érintő eseményekről havi/negyedéves jelentések ellenőrzése és azok határidőre történő elkészíttetése Munkáltató és Ügyfél/Ügyfelek részére
  • karbantartási munkák megszervezését, hibabejelentések kezelését, javítások koordinálását, karbantartók, biztonsági őrök és takarítók munkájának ellenőrzését elvégezni
  • bérleti díjak beszedése
  • A létesítmények folyamatos, magas minőségű üzemeltetésének biztosítását
  • az ingatlan tulajdonosaival történő napi kapcsolattartás üzemeltetés kérdésekben
  • ingatlan bérlőivel történő napi kapcsolattartás
  • helyi üzemeltetők bérlőkkel való kapcsolattartásának felügyelete
  • műszaki beruházási javaslatok előterjesztése a tulajdonosok felé
  • bérleti szerződések készítése, nyilvántartása, aktualizálása
  • pénzügyi nyilvántartások vezetése, banki tranzakciók (utalás, konverzió) lebonyolítása
  • számlázás, bérleti díjak indexálása
  • A cég más projektjein történő időszakos helyettesítés
  • Előzetes beosztás alapján történő, munkaidőn túli, időszakos telefonos ügyelet ellátása, illetve szükség / riasztás esetén a munkaterületen való megjelenés
  • Ügyfél által elvártaknak megfelelően On-site munkavégzés a munkaidő alatt
  • Ügyfél által az ingatlanokon elvárt biztosítási ügyek intézése, kezelése
  • Bérlői közüzemi fogyasztások felosztása, ellenőrzése, azok Bérlő felé történő elszámolása
  • Üzemeltetési költség számlák felosztása, jóváhagyása
  • ingatlanhoz kapcsolódó dokumentumok rendszerezése karbantartása
  • esetleges ingatlan értékesítés kapcsán, abban való teljes körű közreműködés
  • üzemeltetői tenderek előkészítése, bonyolítása, abban való közreműködés
  • Bérlemények átadás átvételének előkészítése, lebonyolítása
  • Ingatlanon történő beruházásokban való közreműködés
  • Garanciális bejelentések megtétele, nyomon követése, garanciális feladatok végrehajtatása
  • Ingatlanok állapotának folyamatos ellenőrzése, szolgáltatókkal történő havi megbeszélések szervezése, épületek bejárása, ezek riportálása

Mire van szüksége a sikerhez:

  • Releváns, preferáltan kereskedelmi ingatlan vagy logisztika területén szerzett tapasztalat (1-3 év)
  • Közép vagy felsőfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás előny

Mire számíthat partnerünktől:

  • Megbízónk professzionális munkakörnyezetet
  • hosszú távú szakmai fejlődési lehetőséget
  • kiemelkedő juttatást kínál az új kollégának.

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben nyitott az új szakmai lehetőségek irányába, kérjük küldje el szakmai önéletrajzát a számunkra.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok