Recepciós, irodai asszisztens (Budapest)

Recepciós, irodai asszisztens (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Szívesen dolgoznál emberekkel egy kommunikatív pozícióban és változatos, komplex feladatokra vágysz? Az adminisztrációtól sem riadsz vissza? Vonzó számodra az irodai környezet és szeretnél egy csapat megbecsült tagja lenni? Ha a válaszod igen, akkor jelentkezz nemzetközi partnerünk recepciós és irodai asszisztensi pozíciójára!

Recepciós, irodai asszisztens

Feladatok

A recepción összetett és felelősségteljes feladataid lennének, amelyekkel hozzájárulhatsz az iroda gördülékeny működéséhez:

  • Az iroda képviselete
  • Beszállítókkal, partnerekkel, kliensekkel és látogatókkal való kapcsolattartás
  • Telefonhívások fogadása, e-mailek megválaszolása
  • Látogatók üdvözlése, frissítővel kínálása
  • Adminisztratív támogatás
  • Posta kezelése: bejövő és kimenő levelek rendezése, kiválogatása, iktatása
  • Beérkező számlák előkészítése,iktatása
  • Az iroda rendben tartása
  • Utazás,- és rendezvényszervezés
  • A tárgyalótermek kezelése, tisztán tartása

Követelmények

  • A munkakör betöltéséhez legalább egy év hasonló területen szerzett tapasztalat és erős kommunikáció képes angol nyelvtudás szükséges.
  • Elvárás továbbá a Microsoft Office használatában szerzett gyakorlat, az igényes megjelenés és a proaktív, ügyfélközpontú munkavégzéshez való hozzáállás.

Amit kínálunk

  • Betekintést nyerhetsz egy globálisan is elismert cég működésébe és hozzájárulhatsz a sikerességéhez egy komplex és változatos munkakör betöltésével!
  • Könnyen megközelíthető, budapesti irodában dolgozhatsz,
  • Versenyképes fizetésért.

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok