Recepciós, irodai asszisztens (Budapest)

Recepciós, irodai asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Szívesen dolgoznál emberekkel egy kommunikatív pozícióban és változatos, komplex feladatokra vágysz? Az adminisztrációtól sem riadsz vissza? Vonzó számodra az irodai környezet és szeretnél egy csapat megbecsült tagja lenni? Ha a válaszod igen, akkor jelentkezz nemzetközi partnerünk recepciós és irodai asszisztensi pozíciójára!

Recepciós, irodai asszisztens

Feladatok

A recepción összetett és felelősségteljes feladataid lennének, amelyekkel hozzájárulhatsz az iroda gördülékeny működéséhez:

  • Az iroda képviselete
  • Beszállítókkal, partnerekkel, kliensekkel és látogatókkal való kapcsolattartás
  • Telefonhívások fogadása, e-mailek megválaszolása
  • Látogatók üdvözlése, frissítővel kínálása
  • Adminisztratív támogatás
  • Posta kezelése: bejövő és kimenő levelek rendezése, kiválogatása, iktatása
  • Beérkező számlák előkészítése,iktatása
  • Az iroda rendben tartása
  • Utazás,- és rendezvényszervezés
  • A tárgyalótermek kezelése, tisztán tartása

Követelmények

  • A munkakör betöltéséhez legalább egy év hasonló területen szerzett tapasztalat és erős kommunikáció képes angol nyelvtudás szükséges.
  • Elvárás továbbá a Microsoft Office használatában szerzett gyakorlat, az igényes megjelenés és a proaktív, ügyfélközpontú munkavégzéshez való hozzáállás.

Amit kínálunk

  • Betekintést nyerhetsz egy globálisan is elismert cég működésébe és hozzájárulhatsz a sikerességéhez egy komplex és változatos munkakör betöltésével!
  • Könnyen megközelíthető, budapesti irodában dolgozhatsz,
  • Versenyképes fizetésért.

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok