Recepciós/Adminisztrátor (Budapest)

Recepciós/Adminisztrátor (Budapest)
A hirdetés már lejárt!



A nemzetközi NETIZEN Hotel | Hostel hybrid szállodalánc újonnan nyíló budapesti szálláshelyének Recepciójára keresünk Adminisztrátor / Recepciós kollégákat 2020 Januári munkakezdéssel

Főbb feladatok:

  • Vendégek érkeztetése, regisztrálása, kijelentkeztetése
  • Ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok, kassza és vendég számlák kezelése, fizettetés és annak ellenőrzése
  • Housekeeping részleggel való folyamatos kapcsolattartás
  • Információ nyújtása a vendégek részére, programok ismertetése/értékesítése
  • Egyéb szállodai recepciós feladatok ellátása

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Magabiztos, középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Nyitott, barátságos, talpraesett, jó problémakezelő személyiség, aki tud önállóan és csapatban is dolgozni
  • Rugalmasság munkaidő tekintetében is (esti, éjszakai munkavégzés is)
  • Vendégorientáltság

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Releváns szakirányú végzettség /vendéglátás, idegenforgalom/
  • Orosz vagy egyéb idegen nyelv ismerete /német, francia, olasz, spanyol/
  • Szállodában, recepción, szerzett tapasztalat
  • Szállodai szoftver ismerete

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős bejelentett, versenyképes fizetés (havi bruttó 272.000 Ft)
  • Bónusz lehetőség
  • 8 órás, több műszakos munkarend
  • Éjszakai pótlék
  • Napi egy ingyenesen biztosított meleg étkezés
  • Vadonatúj szálloda, fiatalos és modern belvárosi munkakörnyezet
  • Dinamikus csapat
  • Megbecsült tagja leszel a budapesti Netizen csapatnak

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Amennyiben érdekel a lehetőség, kérlek küldd el magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok