SAP Basis Administrator (Pécs)

Pécs

SAP Basis Administrator (Pécs)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

 

 

 

 

 

Ha rendelkezel ügyfélorientált szemléletmóddal, folyékony német nyelvtudással valamint Veritas szoftverek ismeretével, úgy ne hagyd ki a lehetőséget és jelentkezz hozzánk

SAP Basis Administrator

 

  • SAP rendszerek üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, teljesítmény optimalizálás, nyomtatás támogatás, interfészek karbantartása, rendszermásolások végrehajtása, javítócsomagok implementálása
  • Adatbázisok üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, teljesítmény optimalizálás, javítócsomagok implementálása
  • Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival
  • SAP alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára modulfüggetlen módon
  • Az SAP alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása, migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése, az alkalmazás használatával kapcsolatos tanácsadás, támogatás
  • Hibajegyek létrehozása, fogadása, megnyitása
  • A hibajegy illetékességének megállapítása, a hibajegyek elfogadása, elutasítása vagy továbbítása a megoldás helye felé
  • Egyszerűbb kéréseket teljesítése, a problémamegoldás eszkalálása.
  • A hibajegyek naprakészen tartása
  • Kommunikál az ügyféllel a hibajegy megoldásával kapcsolatosan
  • A hibajegy lezárása, a megoldást dokumentálása
  • Adatot szolgáltat a külső/ belső jelentéskérőknek, jogosultságokat oszt ki, egyszerűbb feladatokat old meg.
  • A munkakör főbb feladatai, felelősségei (további feladatok az előző szinthez képest): 2. szintű támogatás nyújtása, a hozzá kerülő problémák többségének saját szintű megoldása
  • Rendszer fejlesztéseket végrehajtása
  • Az alkalmazás-támogatási életciklusnak megfelelő munkavégzés
  • Az ITIL folyamatok ismerete és alkalmazása
  • Készenléti feladattal való megbízhatóság, amennyiben szükség esetén szakértő tanácsa is rendelkezésre áll
  • Az ügyfél informatikai szakembereivel szakmai kapcsolatot tartása

 

Ha mindezzel rendelkezel,

  • SAP Basis adminisztrációs ismeretek
  • Legalább 2 éves releváns szakmai gyakorlat
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Oracle adatbázis-kezelő adminisztrációs ismeretek
  • Windows és Unix (HP-UX, AIX, Linux) operációs rendszerek emelt szintű felhasználói ismerete
  • 3 műszakos munkavégzés (7/24)

Előnyök:

  • Német nyelvtudás
  • SAP certification
  • Jó kommunikációs készség
  • Rugalmasság
  • Proaktívitás
  • Rendszerszintű gondolkodásmód
 
Pécs

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok