Munkatársat keresünk
Szerviz adminisztrátor
munkakörben Szigetszentmiklós telephelyünkre
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- középfokú végzettséged van,
- jártas vagy az adminisztrációban (min. 2 éves tapasztalat),
- aktív középfokú angol nyelvtudással rendelkezel,
- jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy,
- pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”,
- fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás.
- Gazdasági, műszaki szakirányú végzettség előnyt jelent.
A következő feladatok várnak Rád:
- a gép-vizsgák nyilvántartásával, alvállalkozók feladataival kapcsolatos adminisztráció,
- gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok koordinálása és adminisztrációja,
- beszerzési tevékenységek lebonyolítása
- a raktári készletek kezelése
- kapcsolattartás a munkatársakkal és az ügyfelekkel.
Ajánlatunk:
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség, tervezhető munkabeosztással.
- Szakmai fejlődési-, előre lépési lehetőség.
- Tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök.
- Versenyképes juttatási csomag.
- Szakmai tréningek.