Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (Veszprém)

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (Veszprém)
Jelentkezem az állásra ›

Humán Centrum Kft.

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Leírás

A Humán Centrum Kft. büszke arra, hogy működése alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Feladatok

  • Általános ügyfélszolgálati és/vagy helpdesk feladatok ellátása
  • Bejövő hívások kezelése
  • Ügyfelek tájékoztatása, információ-nyújtás
  • Adminisztratív feladatok

Elvárások

  • Érettségi
  • Felhasználói szintű számítógép ismeret (Word, Excel, adatbáziskezelés, internet)
  • Munkavállalási hajlandóság rész- vagy teljes munkaidőben
  • Pontosság, megbízhatóság

Amit kínálunk

  • A pozíció rész- vagy teljes munkaidőben, normál- vagy egyenlőtlen munkaidő beosztással is betölthető.
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk.
  • A tanulmányok mellett (nappali, esti, levelező, évhalasztó, passzív féléves) munkát keresőket iskolai elfoglaltságokhoz szabott munkaidőbeosztással tudjuk foglalkoztatni.

Előnyök

  • Ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
  • Nappali, esti vagy levelező tagozaton folytatott tanulmányok

Munkavégzés helye

  • Veszprém
Veszprém

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok