Vezérigazgatói asszisztens - EUB (Budapest)

Vezérigazgatói asszisztens - EUB (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk! Nekünk pedig Rád!

A Generali Biztosító Zrt.

tagvállalata az

Európai Utazási Biztosító Zrt.

vezérigazgatói asszisztens

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

 

A Generali Biztosító Zrt. tagvállalata, az Európai Utazási Biztosító Zrt. Magyarország egyetlen utasbiztosításokra szakosodott biztosítója. Biztosítóként kötelességünknek érezzük, hogy…

  • termékeink és szolgáltatásaink mindenkor szakmailag magas színvonalúak, innovatívak legyenek és a lehető legjobb ár-érték aránnyal bírjanak,
  • megtartsuk legfőbb értékeinket, és ügyfeleink számára mindig megbízhatóságot és biztonságot jelentsünk, bárhol is legyenek a világban,
  • részt vállaljunk a belföldi turizmus fejlesztésében a belföldi utaztatás igényeinek megfelelő szolgáltatásainkkal.

Kit keresünk?

Egy kiváló kommunikációs képességgel, aktív tárgyalási szintű angol nyelvtudással, profi szervezőkészséggel és rendszerben való gondolkodással rendelkező munkatársat keresünk, aki

  • főiskolai/egyetemi diplomával rendelkezik;
  • angol nyelvtudása aktív tárgyalási szintű szóban és írásban egyaránt;
  • 3-5 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalata van;
  • az MS Office programokat (Power Point, Excel, Word) magabiztosan kezeli;
  • kapcsolatorientált, nyitott személyiség;
  • támogató, segítő attitűd jellemzi;
  • erős az együttműködési képessége;
  • munkájában önálló;
  • belső igénye van a pontos és precíz munkavégzésre;
  • kiválóan tud folyamatokat menedzselni.

 

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Feladataid lesznek

  • a vezérigazgató napi munkájának támogatása, klasszikus asszisztensi feladatok ellátása;
  • a vezérigazgató munkáját támogató protokolláris tevékenységek szervezése, lebonyolítása, koordinálása, vendégek fogadása;
  • rendezvények, workshopok szervezése, menedzselése;
  • külső-belső kommunikáció szervezése, lebonyolítása, a kommunikáció áramlás támogatása a társosztályok között;
  • beszerzési feladatok ellátása;
  • közreműködés prezentációk, előterjesztések, tájékoztatók, beszámolók készítésében;
  • igazgatósági ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, igazgatósági határozatok kezelése;

Pályázathoz szükséges

Jelentkezésedhez küldd el bérigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat.

Ahol dolgozni fogsz

  • jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Váci úti székházában (1132 Bp, Váci út 36-38.) fogsz dolgozni;
  • ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség;
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár; 
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár; 
  • ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat; 
  • béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is;
  • biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret.
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok