Kreatív Álláshirdetés

Mutasd meg azt az álláshirdetést, amit eddig nem láthattunk!

Mivel nevezz:

Olyan kreatív álláshirdetéseket várunk, amelyek megmutatják, hogy milyen módon lehet a legegyedibb és leghatékonyabb módon kihasználni az internetes állásportálok nyújtotta felületet.

A sikeres pályázat kritériumai:

  • A hirdetésednek megjeleníthetőnek kell lennie a jobline.hu felületén, ezen-kívül egyéb formai és tartalmi megkötés nincsen.
  • Valós pozícióról kell szólnia.

Ha tudnád mivel helyettesíteni a bullet pointokat, és tudsz jobb hívó szót a versenyképes fizetésnél, a modern munkakörülményeknél és a fiatalos környezetnél, akkor ez a te kategóriád! Mi adjuk a felületet, te pedig megmutathatod, hogy napjainkban milyennek kellene lennie egy vonzó álláshirdetésnek.

Bármilyen copy-pastelhető, embedelhető és megosztató tartalmat használhatsz, a lényeg az, hogy a pixelek férjenek el a jobline.hu felületén.

A hirdetésed legyen lényegre törő, figyelemfelkeltő, meggyőző és hiteles. Vesd be a legformabontóbb ötleteidet, győzd meg a közönséget – és nyerj!

A nevezés módja:

A pályaműveket elektronikus formában várjuk a goldenjobs@hvg.hu-ra. A levél tárgya legyen: Kreatív álláshirdetés. Az, hogy ki lesz a kategória győztese, a közönségszavazatok döntik el.

Nevezési határidő:

2017. január 7.


Anyagleadási határidő:

2017. január.31.


További információk:

Illyés Bálint
Jobline
Golden Jobs

MuVi

Indítsd a kamerát, és mutasd meg a munkavállalók szemszögéből, hogy milyen nálatok dolgozni, mitől és mennyire vonzó a munkahelyetek!

Mivel nevezz:

A MuVi nem egy hagyományos image-videó, ennek megfelelően nem ügynökségek tervezte, profi felvételeket várunk, hanem a dolgozók által készített, „home made” videókat.

A sikeres pályázat kritériumai:

  • Legalább öt kolléga részvételével készüljön (látható a videóban).
  • A forgatókönyvet a munkatársak írják.
  • A kollégák aktív szerepet vállaljanak a rendezésben és a kivitelezésben.
  • Három egyértelmű üzenetet fogalmazzon meg (minimum) arra a kérdésre, hogy milyen a vállalatnál dolgozni.
  • Időtartama maximum 2 perc legyen.
  • HD-minőségben készüljön.

A MuVi egy speciális műfaj. Elsődleges célja, hogy hiteles képet adjon a mindennapokról. Megismerhessünk néhány arcot a kollégák közül, akik saját szavaikkal mondják el, miért jó az ő pozíciójukban dolgozni, vagy éppen azt, hogy időnként mik azok a szakmai vagy emberi kihívások, amelyekkel meg kell küzdeni. Mutassátok meg, hol élitek a mindennapjaitokat, milyen a munkakörnyezet vagy éppen egy-egy céges buli hangulata.

Inspirációként a korábbi évek MuVi-jai itt tekinthetőek meg: korábbi évek

A nevezés módja:

A pályázatokat CD-n vagy más, arra alkalmas adathordozó eszközön (például pendrive, SD-kártya stb.) a 1138 Budapest, Dunavirág utca 2. címre, Pataky Jánosnak címezve várjuk.

Nevezési határidő:

2017. január 7.


Anyagleadási határidő:

2017. január.31.


További információk:

Uzsák Éva
Pataky János
Jobline
Golden Jobs
Golden Jobs

Gyakornoki MuVi

Ha úgy érzed, hogy az ország legjobb gyakornoki programjában veszel részt, mutasd meg a közönségnek egy maximum másfél perces videóban!

Mivel nevezz:

A Gyakornoki MuVi kategóriába olyan pályázatokat várunk, amelyeket nem profi ügynökségek, hanem a cégnél dolgozó gyakornokok terveztek és készítettek.

A sikeres pályázat kritériumai:

  • Legalább három gyakornok szerepeljen benne.
  • A videó mutassa be, hogy miért jelentkeztek, illetve milyen lehetőségeket kapnak a tudásuk bővítésére.
  • Időtartama maximum 2 perc legyen.
  • Adjon perspektívát a jövőbeni gyakornokoknak: Egy a cégnél dolgozó kolléga példáján keresztül engedjen betekintést abba, hogy miként lehet előrejutni a gyakornoki programon keresztül.

A nevezés módja:

A pályaműveket elektronikus formában várjuk a goldenjobs@hvg.hu-ra. A levél tárgya legyen: Gyakornoki MuVi. Az, hogy ki lesz a kategória győztese,a közönségszavazatok döntik el.

Nevezési határidő:

2017. január 7.


Anyagleadási határidő:

2017. január.31.


További információk:

Illyés Bálint
Jobline
Golden Jobs

Best Employer Brand Video

Miért jobb nálatok? Napjainkban már mindenki, beleértve a munkakeresőket is, szívesebben fogyaszt videós, mint szöveges tartalmat. Egy jó empolyer brand videó akár a legjobb eszköz is lehet ahhoz, hogy felfigyeljenek a cégetekre.

Mivel nevezzetek:

A Best Employer Brand Video kategóriába profi stáb segítségével készült céges videókat várunk.

A sikeres pályázat kritériumai:

  • Mutassa be, mennyire definiáltak a munkáltatói értékek.
  • Jelenítse meg a céges értékeket.
  • Az időtartama maximum 4 perc legyen.
  • HD-minőségben készüljön.

Olyan pályázatokat várunk, amelyekből kiderül, milyen érzés nálatok dolgozni, és az, hogy miért is szerettek bejárni? Milyen segítséget kaptok a cégetek vezetőségétől, és hogyan működtök együtt a mindennapokban?

A videóban mutassatok perspektívát a leendő munkavállalóitoknak! Ha még nincs saját employer brand videótok, de már sokszor felmerült, hogy szükségetek lenne rá, még nem késő! Készítsétek el a legjobb employer brand videót, és nyerjétek meg új indulóként a kategóriát! Használhattok profi stábot, steadicamet, fejkamerát vagy akár narrátort is, a lényeg az, hogy tűnjetek ki a tömegből, és mutassátok meg, miben vagytok igazán erősek!

A nevezés módja:

A pályaműveket elektronikus formában várjuk a goldenjobs@hvg.hu-ra. A levél tárgya legyen: Best Employer Brand Video. Az, hogy ki lesz a kategória győztese, a közönségszavazatok döntik el.

Nevezési határidő:

2017. január 7.


Anyagleadási határidő:

2017. január.31.


További információk:

Illyés Bálint
Jobline
Golden Jobs

Best Employer Brand Strategy

„Az Employer Branding nem egy sprint, hanem egy maraton.”


A fenti idézet tökéletesen leírja az Aon Hewitt employer branding hitvallásának lényegét. A legtöbb esetben, amikor employer brandingről beszélünk, valamilyen gyors akcióról hallunk, pedig valójában a felismerhető és jól működő employer branding kialakítása egy hosszú távú folyamat.

Mivel nevezz:

Olyan pályázatokat várunk, amelyben jól látható az employer brand-stratégia komplexitása és integrált megközelítése.

A sikeres pályázat kritériumai:

  • Legalább három évre szóljon.
  • A három éven belül egyéves akciótervet mutasson be (lehet lezárt vagy tervezett év).
  • Minimum három mérőszám alapján mérje (vagy már bizonyította) a sikerességüket.

A pályázati anyag képet kell, hogy adjon a vállalat munkáltatói értékígéretéről, a megszólítani kívánt célcsoportjairól és az Employer Branding-aktivitások illeszkedéséről a vállalati célokhoz.

A pályázati anyagokat bizalmasan kezeljük. A beérkezett pályázatokból a legjobb gyakorlatokat bemutató összeállítást készítünk, amelynek a pontos tartalmát a pályázókkal egy külön megállapodásban rögzítjük.

A nevezés módja:

A pályázatokat elektronikus formában janos.pataky@aonhewitt.com e-mail címre várjuk.

Nevezési határidő:

2017. január 7.


Anyagleadási határidő:

2017. január.31.


További információk:

Uzsák Éva
Pataky János
Golden Jobs
Golden Jobs

ROI in Employer Branding

Return on Investment: a befektetett erőforrások a munkáltatói márkaépítésben is megtérülnek.

Mivel nevezz:

A ROI in Employer Branding díjjal azoknak a cégeket ismerjük el, akik meg tudják mutatni, mitől lesz a munkáltatói márkaépítés, employer branding eszköz, akció, csatorna, projekt vagy akár stratégia mérhetően sikeres és eredményes. Azokat a cégeket díjazzuk, akik a munkavállalói élmény ciklus bármely pontjára ráépített employer branding ötletükre büszkék. Ám nemcsak az ötletet értékeljük, hanem annak mérhető eredményét is! Megvalósult employer branding példákat mutass nekünk, hozzá kapcsolt mérhető eredménnyel bemutatva.

A sikeres pályázat kritériumai:

  • Szedd össze, milyen csatornákon és milyen eszközökkel értél el eredményeket, és azokat hogyan mérted! Azt is mutasd meg, honnan indultál, hova jutottál, és mi a következő cél.
  • Mutasd meg, hogy a kapcsolódó szempontrendszer és mérőszámok alapján milyen módon sikerült elérned, hogy a megfelelő jelölt ne csupán kimondja az IGENT, de lojális munkatárssá is váljon.
  • Vegyél sorra mindent: az első munkanaptól, a teljes karrierúton, irodai hangulaton és környezeten át, a tréningek, céges eseményeken és csapatépítőkön keresztül a vezetőkkel való kapcsolatig, a teljesítményértékelésekig és az előléptetésekig. Mutasd meg, hogy a szervezeti élmény és az ehhez kapcsolt, erős munkáltatói márka motiválja az értékes munkaerőt, és azt is, mik ennek számodra az indikátorai.

A nevezés módja:

Jelentkezésedet a goldenjobs@brandfizz.hu címre várjuk. Kérünk, add meg az alapadataidat (Név, beosztás, cégnév, telefonszám) és egy rövid leírást arról, hogy a fenti szempontok alapján miért a ti cégetek érdemli a ROI in Employer Branding díjat, csatolva/linkelve a pályázati anyagotokat. Ezután kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot az esetleges kiegészítések, pótlások kapcsán, majd elbírálják a pályázatodat.

Formátum: ppt, pdf, video.
Terjedelem: Executive summary

Díjazás:

A legjobb pályázatot beadónak belépővel kedveskedünk a világ munkáltatói márka tudásának élvonalába. A győztes a Brandfizz vendégeként vehet részt a World Employer Branding Day 2017 rendezvényen és a hozzá kapcsolódó exkluzív networking eseményeken (2016.04.27-28., Budapest) 655 Euro értékben.

Nevezési határidő:

2017. január 7.


Anyagleadási határidő:

2017. január.31.



Az, hogy ki is lesz a ROI in Employer Branding-pályázat nyertese, egy szakmai zsűri fogja eldönteni.

Golden Jobs
Golden Jobs