Adminisztratív munkatárs (Budapest)

K+F pályázatokkal foglalkozó cégünk csapatába adminisztratív munkatársat keres.

Adminisztratív munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Olyan munkatársat keresünk, aki a cég általános ügyvitelében, gazdasági működésében, személyi ügyintézésében, és pályázataink elszámolását alátámasztó adminisztráció során felmerülő feladatokat precíz munkájával segíteni tudja. A mindennapi munka során egyszerre több feladattal gyorsan, hiba nélkül kell megbirkózni. Éppen ezért csak olyan jelentkezőket várunk, akik precízek, nagy teherbírással rendelkeznek és szeretnének egy fiatalos csapat tagjaként dolgozni, nem riadnak meg az időszakos intenzívebb terheléstől. Előnyt jelent pályázati, könyvelési, pénzügyi és bérszámfejtési, ügyviteli adminisztrációban szerzett tapasztalat.

 

Illeni fogsz a csapatunkba, ha

  • hosszú távra keresel munkát,
  • minimum középfokú a végzettséged,
  • már van tapasztalatod hasonló munkakörben,
  • kiváló számítógépes tudással, MS Office teljes körű ismerettel rendelkezel,
  • precíz, pontos és rugalmas vagy,
  • gyorsan tanulsz,
  • képes vagy a kitartó és önálló munkára,
  • képes vagy sokrétű feladatok egyidejű elvégzésére,
  • jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készséggel bírsz.

 

Sikeres pályázóink feladata:

  • irodánk működésének támogatása,
  • pénzügyi feladatok támogatása,
  • részvétel a könyvelési anyagok, a bérszámfejtés előkészítésében,
  • a pályázati elszámolások adminisztratív alátámasztása,
  • mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése (szkennelés, fénymásolás, nyomtatás, dokumentumok előkészítése, összerendezése),
  • esetenként hivatali ügyintézés,
  • határidők pontos betartása,
  • a cégvezetők és a pályázati csoportvezető napi munkájának segítése,
  • kimutatások, elszámolások ellenőrzése.

 

Ami miatt munkáltatóként szeretni lehet minket:

  • Hosszú távon számítunk a munkatársainkra
  • Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk
  • A betanulást minden kollégánk segíti
  • Nagyon szeretünk csapatban dolgozni
  • Feladat-orientáltan dolgozunk
  • A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek
  • Fiatalos, lendületes társaság vagyunk

 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Előny:

  • Pályázati elszámolásokban jártasság
  • Bérügyintéző, Társadalombiztosítási ügyintéző OKJ végzettség
  • Vállalkozás általános ügyvitelében szerzett tapasztalat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

Munkavégzés helye:

Budapest, II. kerület

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, fényképes önéletrajzod, és nettó fizetési igényed megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok