ADMINISZTRÁTOR (Szeged)

ADMINISZTRÁTOR (Szeged)
A hirdetés már lejárt!

 

 

Szegedi vállalkozás keres adminisztrátori munkakörbe új munkatársat azonnali kezdéssel. Az ideális jelölt, akit keresünk: munkájára igényes, precíz, feladatait határidőre elvégzi, megbízható, terhelhető, képes csapatban is dolgozni, de a betanulási időszak után önálló munkavégzésre képes.

ADMINISZTRÁTORI ÁLLÁS

Feladatok

  • A hálózattervezési osztály munkájának napi operatív feladataiban való részvétel
  • A tervezési munkák nyomon követése, iktatása
  • Levelek iktatása, kimenő/bejövő levelek kezezése
  • Bejövő számlák, egyéb dokumentumok előkészítése, további feldolgozása
  • Kapcsolattartás ügyintézőkkel és tulajdonosokkal
  • Vezetők munkájának támogatása

Elvárások

  • Készségszintű számítógépes ismeret (Windows, Word, Excel, Outlook levelező rendszer)
  • Minimum középfokú végzettség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó problémamegoldó-képesség
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Bejelentett, hosszútávú és stabil munkahely
  • Betanulási időszak, melyben minden támogatást megadunk
  • Munkavégzés: Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig 7:30-16:30 (mely tartalmazza az ebédidőt)
  • Versenyképes fizetés
  • Jó hangulatú és egyműködő csapat
  • Bér: 280.000-350.000

Munkavégzés helye

6728 Szeged, Fonógyári út 13. szám alatti telephelyünkön.

Jelentkezés módja

A jelentkezéseket fényképes szakmai önéletrajz formájában, a fizetési igény feltüntetésével várjuk.

Szeged

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok