Miskolc és környéki álláslehetőségeket kínálunk különböző területeken.
Személyzeti szolgáltatóként célunk, hogy segítsük a helyi vállalatok és leendő munkavállalóik egymásra találását.
Miskolci partnerünk megbízásából bővülő csapatukba keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:
Adminisztrátor
A leendő kolléga feladata:
- A nyilvántartás adatainak ellenőrzése, javítása,
- Az adatbázis adatainak felkészítése az adatmigrációra,
- Az új cikkszámok bevezetésének támogatása, a szükséges feltételek megteremtésének támogatása,
- Szükség esetén számlák, dokumentumok iratok tározása, számlázás iktatás stb...
Jelölttel kapcsolatos elvárások:
- végzettség: legalább középiskolai végzettség, előny a felsőfokú,
- adminisztrációban szerzett 3-5 év tapasztalt,
- pontos és precíz munkavégzés (ez nagyon fontos!),
- lehetőség szerint talpraesett, jó kommunikációs készséggel rendelkezik,
- előny, ha rendelkezik B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési tapasztalattal.
- előny, az alapfokú angol nyelvtudás.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés,
- Határozatlan időtartamú munkaszerződés,
- Hosszútávú munkalehetőség,
- Utazási költségtérítés (30.-Ft/km munkába járási költségtérítés személyautóval, miskolci munkavállaló esetén nettó 8.000.-Ft hozzájárulás a helyi bérlethez, vidékieknek 86%-os bérlet támogatás),
- Béren kívüli juttatás (37.500.-Ft/hó nettó juttatás SZÉP kártyára).
A munkavégzés a miskolci irodában történik egy műszakban, H-P-ig 08:00-tól 16:30-ig. Home office munkavégzésre nincs lehetőség.
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük az küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével, valamint bérigény elképzelésével.