Adminisztrátor (Miskolc)

Adminisztrátor (Miskolc)
Jelentkezem az állásra ›

Miskolc és környéki álláslehetőségeket kínálunk különböző területeken.

Személyzeti szolgáltatóként célunk, hogy segítsük a helyi vállalatok és leendő munkavállalóik egymásra találását.

Miskolci partnerünk megbízásából bővülő csapatukba keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:

 

Adminisztrátor

 

A leendő kolléga feladata:

  • A nyilvántartás adatainak ellenőrzése, javítása,
  • Az adatbázis adatainak felkészítése az adatmigrációra,
  • Az új cikkszámok bevezetésének támogatása, a szükséges feltételek megteremtésének támogatása,
  • Szükség esetén számlák, dokumentumok iratok tározása, számlázás iktatás stb...

 

Jelölttel kapcsolatos elvárások:

  • végzettség: legalább középiskolai végzettség, előny a felsőfokú,
  • adminisztrációban szerzett 3-5 év tapasztalt,
  • pontos és precíz munkavégzés (ez nagyon fontos!),
  • lehetőség szerint talpraesett, jó kommunikációs készséggel rendelkezik,
  • előny, ha rendelkezik B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési tapasztalattal.
  • előny, az alapfokú angol nyelvtudás. 

 

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés,
  • Határozatlan időtartamú munkaszerződés,
  • Hosszútávú munkalehetőség,
  • Utazási költségtérítés (30.-Ft/km munkába járási költségtérítés személyautóval, miskolci munkavállaló esetén nettó 8.000.-Ft hozzájárulás a helyi bérlethez, vidékieknek 86%-os bérlet támogatás),
  • Béren kívüli juttatás (37.500.-Ft/hó nettó juttatás SZÉP kártyára).

A munkavégzés a miskolci irodában történik egy műszakban, H-P-ig 08:00-tól 16:30-ig. Home office munkavégzésre nincs lehetőség.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük az küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével, valamint bérigény elképzelésével.

Miskolc

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok