Adóügyi referens
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
Adóügyi Szakterület
a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény
(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján
pályázatot hirdet
adóügyi referens
(I.besorolási osztály B munkaköri kategória)
munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama:
határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.
Amit nyújtunk:
- A mindennapi életben is hasznos tudás elsajátításának lehetősége;
- Mentorprogramban való részvétel;
- Széleskörű alap és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
- Rugalmas munkarend;
- Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
- Home office lehetőség;
- Éves cafetéria juttatás;
- Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
- Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
- Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
- Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
- Kedvezményes üdülési lehetőség;
- Aktív közösségi és kulturális élet.
Ellátandó főbb feladatok:
- a hatósági jogkörben indult, vagyonszerzési és az eljárási illeték megállapítását, illetve törvényi feltétel fennállásakor illeték törlését, visszatérítését és jóváírását célzó eljárásokban a szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteinek önálló előkészítése kiadmányozásra,
- az ingatlanok forgalmi értékének megállapítása, amennyiben szükséges, úgy helyszíni szemle megtartása, a szemléről szóló kiértesítések, a jegyzőkönyv, a forgalmi érték javaslat, és az értékelői indokolás elkészítése, majd a felülvizsgált ügyek illetékkiszabásra történő továbbítása, ingatlan adatbázisból történő adatszolgáltatási tevékenység ellátása,
- a rábízott feladatokkal kapcsolatos beadványok, így különösen a forgalmi érték kifogás felülvizsgálatának elvégzése, ezen belül a saját hatáskörben történő döntés vagy felterjesztés tervezetének határidőben való elkészítése,
- ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, személyesen,
- a feladatellátás érdekében kapcsolattartás a társ(fő)osztályokkal, társigazgatóságokkal és társszervekkel írásban és szóban egyaránt.
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlészborász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, műszaki/ mérnök menedzseri, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, ingatlannyilvántartási szervező, nemzetbiztonsági, andragógiai, pedagógia, pedagógus, tanár, kommunikátor felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; adó és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó, illeték, vámszaktanácsadói/ vámszakértői vagy nemzetközi adó és vámtanácsadó; vagy vámigazgatásszervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú; társadalombiztosítási, munkaügyi, személyügyi, személyzeti legalább felső középfokú szakképesítés; ingatlanvagyonértékelő és közvetítő; vagy statisztikai és gazdasági ügyintéző szakképesítés;
előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
- biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
- a NAV Szj. tv. 8992. §aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés
Elvárt kompetenciák:
- pszichés terhelhetőség
- pontosság
- együttműködési készség
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
- „B” kategóriás jogosítvány
- ingatlanvagyonértékelő és közvetítő szakképesítés
- ingatlanértékbecslés területen szerzett szakmai tapasztalat
Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:
- A Nemzeti Adó és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.
- A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
- motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
- külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat beérkezésének határideje: 2025. április 30.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 15.
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Borsos Lajos főosztályvezető úr nyújt a 0614273810 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó és Vámigazgatósága központi email címére: [email protected]
A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóügyi referens (Adóügy – Dózsa György út)”
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
Az adatkezelési tájékoztató elérhető: https://nav.gov.hu/pfile/file?path=/allaspalyazat/Adatkezelesi_tajekoztato