Adóügyi referens (Budapest)

Adóügyi referens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Adóügyi referens

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Adóügyi Szakterület

a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény

(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján

pályázatot hirdet

adóügyi referens

(I.besorolási osztály B munkaköri kategória)

munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás időtartama:

határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.

Amit nyújtunk:

  • A mindennapi életben is hasznos tudás elsajátításának lehetősége;
  • Mentorprogramban való részvétel;
  • Széleskörű alap és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
  • Rugalmas munkarend;
  • Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
  • Home office lehetőség;
  • Éves cafetéria juttatás;
  • Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
  • Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
  • Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
  • Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
  • Kedvezményes üdülési lehetőség;
  • Aktív közösségi és kulturális élet.

 

Ellátandó főbb feladatok:

  • a hatósági jogkörben indult, vagyonszerzési és az eljárási illeték megállapítását, illetve törvényi feltétel fennállásakor illeték törlését, visszatérítését és jóváírását célzó eljárásokban a szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteinek önálló előkészítése kiadmányozásra,
  • az ingatlanok forgalmi értékének megállapítása, amennyiben szükséges, úgy helyszíni szemle megtartása, a szemléről szóló kiértesítések, a jegyzőkönyv, a forgalmi érték javaslat, és az értékelői indokolás elkészítése, majd a felülvizsgált ügyek illetékkiszabásra történő továbbítása, ingatlan adatbázisból történő adatszolgáltatási tevékenység ellátása,
  • a rábízott feladatokkal kapcsolatos beadványok, így különösen a forgalmi érték kifogás felülvizsgálatának elvégzése, ezen belül a saját hatáskörben történő döntés vagy felterjesztés tervezetének határidőben való elkészítése,
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, személyesen,
  • a feladatellátás érdekében kapcsolattartás a társ(fő)osztályokkal, társigazgatóságokkal és társszervekkel írásban és szóban egyaránt.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet;
  • a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlészborász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, műszaki/ mérnök menedzseri, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, ingatlannyilvántartási szervező, nemzetbiztonsági, andragógiai, pedagógia, pedagógus, tanár, kommunikátor felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; adó és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó, illeték, vámszaktanácsadói/ vámszakértői vagy nemzetközi adó és vámtanácsadó; vagy vámigazgatásszervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú; társadalombiztosítási, munkaügyi, személyügyi, személyzeti legalább felső középfokú szakképesítés; ingatlanvagyonértékelő és közvetítő; vagy statisztikai és gazdasági ügyintéző szakképesítés;

 

előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);

  • biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
  • a NAV Szj. tv. 8992. §aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés

 

Elvárt kompetenciák:

  • pszichés terhelhetőség
  • pontosság
  • együttműködési készség
  • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
  • „B” kategóriás jogosítvány
  • ingatlanvagyonértékelő és közvetítő szakképesítés
  • ingatlanértékbecslés területen szerzett szakmai tapasztalat

 

Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:

  • A Nemzeti Adó és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.
  • A pályázat részeként benyújtandó iratok:

 

  • fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
  • motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
  • külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

 

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. április 30.

 

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Borsos Lajos főosztályvezető úr nyújt a 0614273810 telefonszámon.

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó és Vámigazgatósága központi email címére: [email protected]

A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóügyi referens (Adóügy – Dózsa György út)”

A pályázatokat bizalmasan kezeljük.

Az adatkezelési tájékoztató elérhető: https://nav.gov.hu/pfile/file?path=/allaspalyazat/Adatkezelesi_tajekoztato

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok