Adóügyi referens (Budapest)

Adóügyi referens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága

p á l y á z a t o t h i r d e t

a Különös Hatásköri Szakterületen

határozott idejű, teljes munkaidős

adóügyi referens

( I. besorolási osztály B. besorolási kategória)

munkakör betöltésére

ELLÁTANDÓ FELADATOK:

A külföldiek adó-visszatérítését intéző szervezeti egységnél:

Az Áfa tv. 107-108. § alapján a diplomáciai képviseletek, és ezek tagjai, nemzetközi szervezetek, az Európai Közösség szervei valamint az Észak-atlanti Szerződés tagállamainak belföldön állomásozó fegyveres ereje által benyújtott adó-visszatérítési kérelmek komplex kezelése, kérelmet lezáró döntés meghozatala;

A külföldi illetőségű közhasznú szervezetek, és a külföldi illetőségű adományozótól származó pénzbeli adomány külföldi illetőségű kedvezményezettjei által benyújtott kérelmek elbírálása, valamint a külföldi illetőségű magánszemélyek a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 7. számú melléklete alapján benyújtott kérelmeinek elbírálása;

Jogorvoslati kérelmek határidőben történő elbírálása, felterjesztések önálló készítése;

Nyilvántartatás vezetése, adóhatóság előtti eljáráshoz kapcsolódó meghatalmazások kezelése;

Szóbeli és írásbeli tájékoztatás a külföldi kérelmező részére, valamint szükség esetén társszervek megkeresése;

A munkavégzéshez szükséges anyagi és eljárási jogszabály-változások folyamatos nyomon követése;

A munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.

AMIT NYÚJTUNK:

A versenyszférában is piacképes tudás elsajátításának lehetősége;

- Gyakorlott kollégák által biztosított szakmai támogatás, mentorálás;

Kiszámítható feltételek mentén változatos feladatok;

Munkavégzés Budapest belvárosában, könnyen megközelíthető helyen,

Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség;

Rugalmas munkarend;

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) 110. §-a alapján emelt mértékű alap- és pótszabadság: minimum 28 nap (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);

A munka- és a magánélet egyensúlyának tiszteletben tartása.

Illetmény, egyéb juttatások:

Illetmény a NAV Szj. tv. központi szervekre meghatározott (5. melléklet I. pont 2. alpont) rendelkezései alapján;

Éves cafeteria juttatás;

Munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés;

Ingyenes szakorvosi ellátás;

Kedvezményes sportolási-, üdülési lehetőségek.

A MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1077 Budapest, Dob u. 75-81.

A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK FELTÉTELEI:

Magyar állampolgárság;

Cselekvőképesség;

Büntetlen előélet;

Szükséges végzettség: A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet képesítési előírásokat tartalmazó 2. mellékletének 1.1 pontjában előírt végzettség;

Biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);

Kockázatmentes nemzetbiztonsági szakvélemény (nem feltétele a pályázat benyújtásának);

A NAV Szj. tv. 89. §-ban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.

AMI ELVÁRUNK:

Felhasználói szintű számítógépes ismeret (pl. Word, Excel, PowerPoint);

Kiemelkedő írásbeli és szóbeli kifejezőkészség, jó kapcsolatteremtő és fenntartó készség, jó együttműködő készség, határozott fellépés;

Precizitás, szorgalom, nagyfokú munkabíró képesség, pszichés terhelhetőség, rugalmasság,

Önálló gondolkodás, probléma felismerő képesség.

ELŐNYT JELENT:

Közigazgatásban szerzett gyakorlat;

Angol, német, francia nyelvek ismerete (nem feltétel).

A PÁLYÁZATHOZ CSATOLNI KELL:

Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adattartalommal);

Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;

Motivációs levél;

Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul. Az adatkezelési tájékoztató elérhető: külső pályázó részére itt, belső pályázó részére itt.

Külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

A PÁLYÁZAT BENYÚJTÁSÁNAK MÓDJA, HATÁRIDEJE:

A pályázat elektronikus beérkezésének határideje: 2025. április 15.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A benyújtási határidőt követően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága igazgatója dönt a pályázat eredményéről. Az engedélyeztetést követően a pályázók írásban fognak értesítést kapni a személyüket érintő eredményről. A pályázatok elbírálása a beérkezést követően folyamatosan történik.

A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK LEGKORÁBBI IDŐPONTJA: 2025. május 05.

EGYÉB INFORMÁCIÓK:

A pályázatokat bizalmasan kezeljük.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Rácz Kitti, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága, Külföldiek Adó-visszatérítését Intéző Főosztály vezetője nyújt a 06-1/461-3504-es telefonszámon.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok