A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága
p á l y á z a t o t h i r d e t
a Különös Hatásköri Szakterületen
határozott idejű, teljes munkaidős
adóügyi referens
( I. besorolási osztály B. besorolási kategória)
munkakör betöltésére
ELLÁTANDÓ FELADATOK:
A külföldiek adó-visszatérítését intéző szervezeti egységnél:
- Az Áfa tv. 107-108. § alapján a diplomáciai képviseletek, és ezek tagjai, nemzetközi szervezetek, az Európai Közösség szervei valamint az Észak-atlanti Szerződés tagállamainak belföldön állomásozó fegyveres ereje által benyújtott adó-visszatérítési kérelmek komplex kezelése, kérelmet lezáró döntés meghozatala;
- A külföldi illetőségű közhasznú szervezetek, és a külföldi illetőségű adományozótól származó pénzbeli adomány külföldi illetőségű kedvezményezettjei által benyújtott kérelmek elbírálása, valamint a külföldi illetőségű magánszemélyek a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 7. számú melléklete alapján benyújtott kérelmeinek elbírálása;
- Jogorvoslati kérelmek határidőben történő elbírálása, felterjesztések önálló készítése;
- Nyilvántartatás vezetése, adóhatóság előtti eljáráshoz kapcsolódó meghatalmazások kezelése;
- Szóbeli és írásbeli tájékoztatás a külföldi kérelmező részére, valamint szükség esetén társszervek megkeresése;
- A munkavégzéshez szükséges anyagi és eljárási jogszabály-változások folyamatos nyomon követése;
- A munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
AMIT NYÚJTUNK:
- A versenyszférában is piacképes tudás elsajátításának lehetősége;
- Gyakorlott kollégák által biztosított szakmai támogatás, mentorálás;
- Kiszámítható feltételek mentén változatos feladatok;
- Munkavégzés Budapest belvárosában, könnyen megközelíthető helyen,
- Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség;
- Rugalmas munkarend;
- A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) 110. §-a alapján emelt mértékű alap- és pótszabadság: minimum 28 nap (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
- A munka- és a magánélet egyensúlyának tiszteletben tartása.
Illetmény, egyéb juttatások:
- Illetmény a NAV Szj. tv. központi szervekre meghatározott (5. melléklet I. pont 2. alpont) rendelkezései alapján;
- Éves cafeteria juttatás;
- Munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés;
- Ingyenes szakorvosi ellátás;
- Kedvezményes sportolási-, üdülési lehetőségek.
A MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1077 Budapest, Dob u. 75-81.
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK FELTÉTELEI:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség;
- Büntetlen előélet;
- Szükséges végzettség: A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet képesítési előírásokat tartalmazó 2. mellékletének 1.1 pontjában előírt végzettség;
- Biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
- Kockázatmentes nemzetbiztonsági szakvélemény (nem feltétele a pályázat benyújtásának);
- A NAV Szj. tv. 89. §-ban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.
AMI ELVÁRUNK:
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret (pl. Word, Excel, PowerPoint);
- Kiemelkedő írásbeli és szóbeli kifejezőkészség, jó kapcsolatteremtő és fenntartó készség, jó együttműködő készség, határozott fellépés;
- Precizitás, szorgalom, nagyfokú munkabíró képesség, pszichés terhelhetőség, rugalmasság,
- Önálló gondolkodás, probléma felismerő képesség.
ELŐNYT JELENT:
- Közigazgatásban szerzett gyakorlat;
- Angol, német, francia nyelvek ismerete (nem feltétel).
A PÁLYÁZATHOZ CSATOLNI KELL:
- Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adattartalommal);
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
- Motivációs levél;
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul. Az adatkezelési tájékoztató elérhető: külső pályázó részére itt, belső pályázó részére itt.
- Külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A PÁLYÁZAT BENYÚJTÁSÁNAK MÓDJA, HATÁRIDEJE:
A pályázat elektronikus beérkezésének határideje: 2025. április 15.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A benyújtási határidőt követően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága igazgatója dönt a pályázat eredményéről. Az engedélyeztetést követően a pályázók írásban fognak értesítést kapni a személyüket érintő eredményről. A pályázatok elbírálása a beérkezést követően folyamatosan történik.
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK LEGKORÁBBI IDŐPONTJA: 2025. május 05.
EGYÉB INFORMÁCIÓK:
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Rácz Kitti, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága, Külföldiek Adó-visszatérítését Intéző Főosztály vezetője nyújt a 06-1/461-3504-es telefonszámon.