Közreműködés a Windows szerver környezetben működő üzleti alkalmazások (hagyományos és AI-alapú adatkinyerés, munkafolyamattámogató és dokumentumkezelő rendszerek, IoT kamera- és CCTV megoldások) támogatásában
Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal, illetve külföldi gyártókkal magyar és angol nyelven
Beérkezett bejelentések besorolása és kezelése ticketing rendszeren keresztül
Közreműködés egyedi, ügyfél- és rendszerspecifikus hibák elhárításában az ügyfél Windows infrastruktúrájába illesztett saját alkalmazások (biztonságtechnikai és irodai szoftverek) terén a szerződések szerinti reakció-, és megoldási idők szerint (SLA)
Közreműködés és az ügyfelek támogatása a saját hálózati és szerver környezetükben felmerülő hibák keresésében
A munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok precíz ellátása
Elvárások
Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony preferáltan informatikai vagy műszaki területen (minimum 2 évig)
Magabiztos, középszintű angol nyelvtudás
Alapvető hálózati, hardver és periféria ismerete
Microsoft technológiák és szoftverkörnyezetek ismerete (Windows szerverek, virtualizáció); hálózati ismeretek (routerek, switchek, tűzfalak, VPN); egyéb perifériák pl.: kamerák