A CooperVision a világ egyik vezető lágy kontaktlencse gyártója, amely napi eldobható, kéthetes és havi kontaktlencsék teljes választékát gyártja. Az amerikai tulajdonú multinacionális vállalat a világon egyedülállóan, a legszélesebb termékportfólióval van jelen a kontaktlencse piacon, mintegy 130 országban. A magyarországi leányvállalat, a CooperVision CL Kft. 2005-ben alakult Gyálon, és több mint 1500 munkavállalót foglalkoztat.
Feladatok:
- Az AP folyamatban való aktív részvétel, annak koordinálása a belső céges ERP rendszerben (Oracle EBS)
- Az AP folyamattal kapcsolatos munkautasítások követése
- A társosztályokkal és küldő partnerekkel való kapcsolattartás és megfelelő kommunikáció a gyors és hatékony problémamegoldás érdekében
- A globális számlatükörnek (Global Chart of Account) és a magyar törvényi illetve adózási előírásoknak való megfelelőség biztosítása
- Részvétel a hóvégi, negyedéves és éves zárásban
- Szükség esetén további támogatást nyújtása a Pénzügyi Beszámoló elkészítésében
- A Sarbanes-Oxley (SOX) belső ellenőrzési követelményeinek való megfelelés biztosítása, a belső SOX auditok támogatása
Amit kínálunk
-
Stabil, megbízható vállalati háttér, dinamikusan növekvő cég
-
Laptop, mobiltelefon
-
Barátságos és ösztönző munkahelyi légkör
-
Modern munkakörnyezet
-
Kedvezményes, melegétkezési lehetőség helyben
-
Összetett, változatos feladatok, képzési és fejlődési lehetőségek
-
Egészségmegőrző programok
-
Munkába járás támogatása, Budapestről céges autóbusz (20 perces menetidő)
Elvárások:
-
Felsőfokú végzettség könyvelés vagy pénzügyi területen
-
Legalább 2-3 év minősített könyvelői tapasztalat
-
Irodai programcsomagok haladó szintű ismerete (MS Office: word, excel (Pivot tábla), power point)
-
Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
-
Kiváló kommunikációs képesség
-
Magyar adózási szabályok ismerete
-
ERP rendszerismeret
Munkaidő
- Hétfőtől péntekig irodai munkarendben