AP process coordinator (Budapest)

AP process coordinator (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Nemzetközi partnerünk tranzíciós projektje kapcsán építünk új csapatot AP területen. Ha van már tapasztalatod könyvelési területen, ismered a szolgáltató központok világát, eddig is segítettél a vezetődnek koordinálni a napi feladatokat, segítettél az új csapattagoknak felzárkózni, szívesen veszel részt szakmai projektekben, akkor ez a Te lehetőséged!

AP process coordinator

Feladatok

  • Tranzíciós project keretében a szállítói számla könyvelési folyamatok áthozatalának szakmai segítése
  • Napi feladatok szervezése, ellenőrzése
  • Havi zárások, napi működés biztosítása, felügyelete
  • Új csapattagok trainingje, fejlesztése
  • Kapcsolattartás a lokális kollégákkal, társosztyokkal
  • Reporting, eszkaláció a team leader és a külföldi partnerek felé
  • Folyamatfejlesztési projektek kezdeményezése, operatív irányítása

Követelmények

  • 3-5 év tapasztalat releváns területen (ebből 1-2 év folyamat specilalista tapasztalat)
  • Magabiztos folyékony ANGOL nyelvtudás
  • Francia nyelvtudás előnyt jelent
  • jó szervezési készség, proaktivitás
  • precizitás, analitikus készség

Amit kínálunk

  • Egy motiváló, barátságos, támogató csapat
  • Rugalmas munkarend (törzsidő), hosszútávú home office lehetőség
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • szakmai projektekben való részvétel

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok