Sokrétű technikai tudás megszerzése után, második szintű támogatás nyújtása külső ügyfelek számára.
Feladatok
- Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások 2nd level üzemeltetési feladataiban támogatás nyújtása az alkalmazás adminisztrátoroknak számára
- Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
- A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
- Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) ismerete és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
- Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel
|
If you have…
- Szakirányú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat IT területen
- Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
- Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek legalább elméleti szintű ismerete
- Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
- Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség
- Megbízhatóság, ügyfél-orientált szemléletmód, proaktiv gondolkodás
Előnyök
- Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
- Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
- ITIL folyamatok ismerete
|
|