Partnerünk egy multinacionális vállalat, amely technológiai és ipari termékek gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, különös tekintettel a nyomtatási és képalkotási megoldásokra.
Application Support
Feladatok
Komplex üzleti vállalati alkalmazások támogatása Windows szerver környezetben;
Beérkező bejelentések besorolása és kezelése ticketing rendszeren keresztül;
Egyedi, ügyfél- és rendszerspecifikus hibák elhárítása a szerződés szerinti reakció- és megoldási idők (SLA) betartásával;
Az ügyfelek támogatása saját hálózati és szerver környezetükben felmerülő hibák esetén;
Írásbeli kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal és külföldi gyártókkal;
Felhasználói kézikönyvek készítése az átadott megoldásokhoz;
Tesztforgatókönyvek készítése és alkalmazások manuális tesztelése;
A munkavégzéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése.
Elvárások
Szakirányú informatikai és/vagy műszaki végzettség;
Legalább 2 éves hasonló, külső ügyfelek Részére történő támogatásban/üzemeltetésben szerzett releváns tapasztalat;
Microsoft technológiák és szoftverkörnyezetek ismerete (Windows szerverek, virtualizáció), hálózati ismeretek (routerek, switchek, tűzfalak, VPN), CCTV-hez kapcsolódó ismeretek;
SQL szerver ismerete;
Középfokú angol nyelvismeret.
Előnyök
Tesztelési módszertanok ismerete, üzleti alkalmazások tesztelésében szerzett tapasztalat;
Legalább 1 éves tapasztalat webes-, és/vagy asztali alkalmazás tesztelésben;
IoT kamerák és Luxriot, vagy egyéb VMS rendszerek ismerete;
Ubuntu szerver ismerete.
Amit kínálunk
Rugalmas munkaidő, otthoni/remote munkvégzés;
Cafeteria juttatás és magánegészségügyi ellátás biztosítása;
Szakmai képzések és a személyes fejlődést segítő online előadások.