Application Support Specialist (Budapest)

Application Support Specialist (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Application Support Specialist

  • Felelős a belső és külső jelentések pontos és időben történő elkészítéséért

  • Gondoskodik arról, hogy minden forrásfájl időben beérkezzen és rendelkezésre álljon a rendszeres jelentések elkészítéséhez

  • Ellenőrzi az interfészfájlok rendelkezésre állását, és visszajelzést ad az AMO/IMO számára

  • Napi/heti/havi jelentéseket készít és terjeszt az operatív csapatok, a vezetőség, az érdekelt felek és a külső felek számára a konkrét belső és külső (szolgáltatási szintű) megállapodásokkal összhangban

  • 2nd help desk-ként működik a helyi és más felhasználók felé, módosításokat vagy korrekciókat végez a tételeken és makrókon, betartja a belső SLA-t

  • Kapcsolatot tart a központi IMO/AMO részlegekkel a központilag karbantartott IT-alkalmazásokkal kapcsolatban

  • Felelős az informatikai alkalmazással kapcsolatos incidensek kezeléséért

  • Biztosítja a felhasználók megfelelő kezelését, a felhasználói csoportok jogosultságainak fenntartását és a felhasználók megfelelő felhasználói csoportokhoz való hozzárendelését

  • Gazdaságinformatikus/IT területen szerzett felsőfokú befejezett végzettség

  • Legalább 2-3 éves tapasztalat alkalmazáskezelés és jelentéstétel terén SSC környezetben

  • Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás írásban és szóban

  • A Windows és a Microsoft alkalmazások, valamint az adatbázisok kezelésének alapos ismerete

  • Gyakorlati tapasztalat a vezető BI-eszközökben (Spotfire, QlikView vagy MS Power BI)

  • Microsoft Power Shell, Command Shell szkriptek, VBScriptek

  • MS SQL szerver

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok