Felelős a belső és külső jelentések pontos és időben történő elkészítéséért
Gondoskodik arról, hogy minden forrásfájl időben beérkezzen és rendelkezésre álljon a rendszeres jelentések elkészítéséhez
Ellenőrzi az interfészfájlok rendelkezésre állását, és visszajelzést ad az AMO/IMO számára
Napi/heti/havi jelentéseket készít és terjeszt az operatív csapatok, a vezetőség, az érdekelt felek és a külső felek számára a konkrét belső és külső (szolgáltatási szintű) megállapodásokkal összhangban
2nd help desk-ként működik a helyi és más felhasználók felé, módosításokat vagy korrekciókat végez a tételeken és makrókon, betartja a belső SLA-t
Kapcsolatot tart a központi IMO/AMO részlegekkel a központilag karbantartott IT-alkalmazásokkal kapcsolatban
Felelős az informatikai alkalmazással kapcsolatos incidensek kezeléséért
Biztosítja a felhasználók megfelelő kezelését, a felhasználói csoportok jogosultságainak fenntartását és a felhasználók megfelelő felhasználói csoportokhoz való hozzárendelését
Gazdaságinformatikus/IT területen szerzett felsőfokú befejezett végzettség
Legalább 2-3 éves tapasztalat alkalmazáskezelés és jelentéstétel terén SSC környezetben
Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás írásban és szóban
A Windows és a Microsoft alkalmazások, valamint az adatbázisok kezelésének alapos ismerete
Gyakorlati tapasztalat a vezető BI-eszközökben (Spotfire, QlikView vagy MS Power BI)
Microsoft Power Shell, Command Shell szkriptek, VBScriptek
MS SQL szerver
Budapest