Asszisztens (Budapest)

Ingatlan üzemeltetéssel, fejlesztéssel foglalkozó cég keres 6 órában irodai asszisztenst.

Asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Cégünk ingatlanok kezelésével, bérbeadásával és fejlesztésével foglalkozik.

Részmunkaidős (napi 6 óra) munkavégzésre kollégát keresünk, aki asszisztensként segítené cégünk működését. Feladatod lesz a beérkező számlák iktatása és azok ügyviteli programba való rögzítése. A kiadásra kerülő számlák előkészítése, házipénztár nyilvántartása. Kollégák munkaidő nyilvántartásának kezelése, bérszámfejtés előkészítése. Partnerekkel történő kapcsolattartás.

Bővebben arról, miben számítunk majd rád:

  • Kapcsolattartás partnerekkel
  • Számlák rendszerezése és iktatása
  • Munkaidő nyilvántartás kezelése

Fontos, hogy:

  • Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel
  • Legyen jó kommunikációs és szervező készséged
  • Pontos, munkádra igényes legyél

Örülünk, ha

  • Rendelkezel felsőfokú végzettséggel
  • Szereztél már tapasztalatot adminisztratív munkakörben
  • Magabiztosan kezeled az excelt

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség, stabil háttér
  • Versenyképes juttatások

Munkavégzés helye

  • 1126 Budapest, Dolgos u. 2.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok