Audit menedzser (Budapest)

Audit menedzser (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Audit menedzser

Miért jó nálunk dolgozni?

Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.

Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.

Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.

A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően. Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található.

Mit kell még tudni rólunk?

A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 76.000 munkatárs tartozik a világ 156 országában.

Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára.

Milyen feladatokra számíthatsz nálunk a csapat tagjaként:

  • Magyar és nemzetközi beszámolók ellenőrzése a számviteli sztenderdek alapján, a Grant Thornton világszerte elismert könyvvizsgálati módszertanának használatával
  • Részvétel a könyvvizsgálati munkák hatékony megtervezésében, kivitelezésében és koordinálásában
  • Audit munkatársak (asszisztensek) munkájának támogatása, ellenőrzése és koordinálása
  • Ügyfél meetingek hatékony és önálló levezénylése
  • A könyvvizsgálati munkák önálló és hatékony dokumentálása
  • A cégcsoportnál dolgozó munkatársak továbbképzésének tervezésében és lebonyolításában való részvétel
  • Auditmódszertan fejlesztésében, innovációban való részvétel
  • Folyamatos továbbképzés adójogi/gazdasági/cégjogi/számviteli/könyvvizsgálati területeken

Mit kérünk tőled?

  • Felsőfokú végzettséget pénzügy/számvitel szakirányon
  • 9-10 éves releváns nemzetközi könyvvizsgáló cégnél szerzett tapasztalatot
  • Középszintű angol vagy német nyelvtudást írásban és szóban egyaránt
  • Érdeklődést a különböző ágazatokban tevékenykedő hazai és nemzetközi gazdasági társaságok üzleti és pénzügyi folyamatai iránt
  • Részvételt ezen társaságok könyvvizsgálatában és egyéb könyvvizsgálati feladatok (belső ellenőrzési, átvilágítási és átalakulási) ellátásában
  • Tanácsadói feladatokat ellátását, kockázatok és problémák feltárását majd ezekre megoldási javaslatok tételét
  • Hatékony csapatmunkát, ahol megmutathatod az egyéniségedet is

Mit kínálunk neked?

  • Támogató, barátságos munkakörnyezetet
  • Belső tréningekkel és külső továbbképzésekkel is támogatjuk szakmai fejlődésedet, üzleti angol nyelvtanulásodat
  • Támogatunk szakmai továbbtanulási terveidben is
  • Hibrid munkavégzést, rugalmasan igénybe vehető home office lehetőséget
  • A cég minden munkavállalója számára biztosítjuk a Medicare egészségbiztosítást, amelyet családtagokra is ki lehet terjeszteni
  • Egy magas színvonalú és hatékony szolgáltatói munkakultúrát, melynek fejlesztésében aktívan részt is vehetsz
  • Vezetőink támogatása mellett biztosítva érezheted mind szaktudásod folyamatos fejlesztését, mind karrierterveid megvalósítását
  • Céges rendezvényeket, programokat
  • Versenyképes javadalmazást és cafeteria juttatást

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok