A XIII. kerületi Otthon Centrum Grande csapatába munkatársat keresünk
Back Office munkatárs
pozícióba.
Szeretnénk, ha te lennél az a kollégánk, aki csapatunk oszlopos tagjaként egy pörgős munkanap során egyszerre több kihívással és feladattal gyorsan, gördülékenyen tud megbirkózni. Éppen ezért olyan jelentkezőknek ajánljuk, akik tudnak a beérkező feladatok között sorrendet állítani, segítőkészek, rugalmasak és precízek egyaránt és szeretnének egy sikeres csapattal jó hangulatban dolgozni.
Az ideális jelölt:
- minimum középfokú végzettséggel,
- 1-2 év hasonló munkakörben szerzett, releváns szakmai tapasztalattal
- kiváló számítógépes tudással, Excel, Word, Outlook, PowerPoint terén magabiztos ismerettel rendelkezik,
- hosszú távra tervez,
- precíz, rugalmas, megbízható, lelkiismeretes
- gyorsan tanul,
- képes a kitartó és önálló munkára,
- sokrétű feladatok egyidejű elvégzésére,
- jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készséggel bír.
Sikeres pályázóink feladata:
- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
- az irodavezetők, irodakoordinátor és az ingatlan tanácsadók napi munkájának segítése,
- kimutatások, elszámolások, statisztikák készítése a vezetőség felé,
- csapatunk social media oldalainak kezelése
- egyszerű marketing anyagok elkészítése
Amit ajánlunk:
- stabil, megbízható munkahely, hosszútávú munkalehetőséggel
- lendületes csapat, jó társaság
- korrekt jövedelem minden hónap 10-ig
- modern, exkluzív munkahelyi környezet
- kellemes légkör, támogató vezetők
- szakmai fejlődési lehetőség, közösen meghatározott célok
- felelősségteljes munka
- változatos feladatok
- normál irodai munkarend
- 8 órás munkaidő
- azonnali kezdés
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, fényképes önéletrajzod, és nettó fizetési igényed megjelölésével várjuk.