Partnerünk back office területre keres kollégát, aki a összefogja a folyamatokat és irányítja a területet. Amennyiben van alapkezelőnél és ingatlanalapokkal szerzett korábbi tapasztalata, ez egy ideális lehetőség lehet az Ön számára!
Back Office Vezető
Feladatok
Back-office tevékenységek irányítása, koordinálása, feladatok rendszerezése és kiadása, egyben operatív területi vezetői feladatok ellátása
A jelentésszolgálat hatékony mechanizmusának biztosítása, a Munkáltató és az általa kezelt befektetési alapok tevékenységével kapcsolatos kötelező jelentések, adatszolgáltatások elkészítése/ellenőrzése és határidőben történő megküldése a hatóságok, befektetők, tulajdonosok és más harmadik személyek felé
A Társaság és annak kezelt alapjai működési keretét biztosító szabályzatok – naprakészen tartása
Az Igazgatóság, a Felügyelő Bizottság üléseinek előkészítése, az ülésekről jegyzőkönyv vezetése
A Társaság működése során keletkező dokumentumok hatékony rendszerezésének működtetése, mind a fizikai mind digitális formában
Kapcsolattartás a könyvviteli, bérszámfejtési és könyvvizsgálói szolgáltatókkal
Operatív együttműködés a kiszervezett feladatokat ellátó szolgáltatóikkal, valamint az alapkezelő és az alapok szerződéses partnereivel
Az adatvédelmi (GDPR) feladatainak ellátása
Évközi és éves könyvvizsgálat koordinálása, szükséges dokumentumok előállítása, megküldése
Alapkezelő és a kezelt alapok könyvelésének támogatása, beszámolók ellenőrzése
Közreműködés az üzleti jelentések és a negyedéves beszámolók elkészítésében, mind a Társaság, mind annak kezelt alapjai vonatkozásában
A Társaságot érintő belső gazdasági, pénzügyi feladatok ellátása, üzleti tervezés, kontrolling és pénzügyi tervezés segítés
Ingatlanalap-kezeléssel összefüggő adminisztrációs feladatok koordinálása, a feladatok ellátásának hatékony megszervezése és a kivitelezés kontrollja
A befektetési alapokra vonatkozó nettó eszközérték-számítás koordinálása, ellenőrzése.
Követelmények
Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség
Megbízható számviteli ismeretek
5 év tapasztalat befektetési alapkezelési területen
Ingatlanalapok kezelésében szerzett tapasztalat
Magabiztos kommunikációs készségek
Gyakorlott felhasználó szintű IT (MS-Office, kiemelten Excel-használat) ismeretek
Kihívások keresése, komplex problémák megoldásának képessége
Kiemelkedő analitikus és kommunikációs készség, csapatjátékos jellem
Középfokú angol nyelvismeret előny
Amit kínálunk
Kellemes budai lokáció
Lehetőség teljesítmény alapú éves bónuszra
SZÉP kártya juttatás
Hibrid munkavégzési lehetőség (heti 1 nap otthoni munkavégzés)