Beruházás-nyilvántartási előadó – határozott időre
Leendő kollégánk feladatai a következők lesznek:
a beruházási terv megvalósításának, tárgyi eszközök beszerzésének, létesítésének, bővítésének, rendeltetés megváltoztatásának adminisztratív ügyintézése (beszerzéstől az aktiválásig) a társasági szabályzatok szerint;
a társosztályokkal való együttműködés, szakmai egyeztetések lefolytatása;
a beérkező számlák nyilvántartása, kifizetésre történő előkészítése;
a szerződések teljesítésének figyelemmel kísérése, nem szerződés szerinti teljesítés esetén a szükséges intézkedések megtétele;
az elkészült létesítmények, üzembe helyezési okmányainak összeállítása, iktatása;
statisztikák elkészítése
Számunkra az ideális jelölt:
legalább középfokú pénzügyi/gazdasági végzettséggel rendelkezik;
felhasználói szinten ismeri a MS Office programokat (Excel, Word);
problémamegoldó gondolkodású;
mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre képes;
új feladatokra nyitott.
A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent:
felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,
már dolgozott vállalatirányítási rendszerben,
hasonló munkakörben szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat.
Amit kínálunk:
önálló munkavégzés,
hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál,