Beszerzési és Logisztikai Adminisztrátor / Logisztikai ügyintéző
Feladatok
A partnereinktől érkező rendelések összegyűjtése, rendelések elkészítése és kiküldése, valamint a rendelések nyomon követése a megrendeléstől az átvételig,
A beérkező áruk bevételezése a vállalati ügyviteli rendszerben, a raktári készletek nyilvántartása
A berendelt áruk kiküldésének intézése, koordinálása
Számlák készítése és kiküldése,
Értékesítéssel, szervizzel, beszállítókkal való folyamatos kapcsolattartás,
Logisztikai feladatok bonyolítása, áruk összekészítése, feladása, és nyomon követése,
Bel-és külföldi szállítások koordinálása (a külföldi szállítások esetében a kommunikáció angol nyelven történik mind írásban, mind szóban).
Elvárások
Minimum középfokú végzettség,
Legalább 1 éves gyakorlat hasonló munkakörben,
Vállalatirányítási rendszer ismerete,
Középfokú angol nyelvtudás (alapelvárás az aktív szóbeli- és írásbeli angol nyelvtudás)
MS Office ismeret,
Pontos, precíz munkavégzés,
Rugalmasság, kitűnő problémamegoldó képesség,
Együttműködési készség, csapatmunka,
Kiváló dokumentáció kezelés.
Előnyt jelent
Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk
Stabil, megbízható, folyamatosan fejlődő munkahely,