Nem szabványos áruátvétel, gyorsított átvétel és vámkezelés
Beszállítói visszaterhelési folyamat támogatása VBB űrlap és számlázási munkafolyamat segítségével, valamint szükség esetén beszállítói utánkövetés
Ígért szállítási dátum begyűjtése a beszállítóktól
Anyag közvetlen szállítási folyamatának támogatása: szállítási cím és csomagszám beállítása a megrendeléseken
HS-kód besorolások elindítása és nyomon követése
Anyagmozgatás támogatása külső/belső raktárak között a smartTR rendszer indításával
Egyszerű áruátvételi és vámkezelési problémák megoldása – fotók és bizonyítékok biztosítása a beszállítók számára a raktárból
Beszállítói kapcsolatok támogatása számlázási problémák megoldásával, valamint számlázási problémákról szóló jelentések készítése a beszerzési csapat számára
Eseti jelentések készítése
Eseti megrendeléskezelés
Nem szabványos munkák kezelése és lezárása
Megfelelőségi dokumentumok, tanúsítványok és származási igazolások (COO) begyűjtése kérésre
Elvárások
Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
Magabiztos MS Office ismeretek (erős Excel)
Min. középszintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk
Szakmai gyakorlat leigazolása
Hosszú távú lehetőség
Bruttó 2100 Ft/óra diákbér
Céges buszhasználat Budapestről és Veresegyház környékéről vagy üzemanyag-támogatás gépjárművel történő bejárás esetén